Gå til innhold

Problemer med Plextor PX40/12/40A og MMore 90 min cd'er

bushdevil

Anbefalte innlegg

Som sagt har jeg problemer med min Plextor brenner og MMore 90 min cd'er. I Nero (5.5.99) finner jeg bare at størrelsen er 10min (88MB). Hva er det som gjør dette? Trodde Plextor skulle støtte opp til rundt 94min med overburning. Har enablet DMA, oppdatert firmware til versjon 1.02.

Har søkt rundt i forumet men har ikke funnet tråder som har gitt meg noen løsning på problemet. Noen som kan hjelpe?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Glemte og nevne at jeg hadde satt overburn til 90 min og prøvde også med 92 min. Dette hjalp ikke stort. Brenneren fant bare cd'en som 10min fortsatt.

Prøvde manualen til aksjonist. Den virket grei nok men fikk det ikke helt til. Det står at du må bruke disc at-once, dette kan jeg ikke endre på i Nero. Den står fastlåst på track at-once. Er det dette som gjør at brenneren sier cd'en er for liten. (PS den filen jeg skal brenne ut er på 705MB, går akkurat ikke inn på en vanlig cd, men burde gå glatt på disse.)

Lenke til kommentar

Jeg fant akkurat ut at hvis jeg valgte CD-ROM (Hybrid) kunne jeg sette på disc at-once. Men da fikk jeg feilmedlingen:

For Hybrid CDs you have to select a Macintosh HFS partition with max. 640MB.

Har aldri lagt slike Hybrid cd'er før, har alltid brukt CD-ROM (ISO). Er det ikke det som er standard da?

Hvordan får jeg endret til disc at-once med vanlig ISO cd? Brenneren skal jo støtte det...

(Skrivemetoder: Disc-at-Once, Session-at-Once, Track-at-Once, Packet Writing, Multisession)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...