Gå til innhold

Xbox 360 - Microsoft tatt på sengen

Uxzuigal

Anbefalte innlegg

Det som er morsomt er at de kaller det for ICE MODCHIP.

Hvorfor gjør de det?

For de som ikke vet, så er ICE MODCHIP et open source prosjekt som gikk på PS2, hvor noen nerder laget open source kode modchip.

Dette kalles ICE baserte modchips og er veldig kjent.

Foreks H20 chippen bygger på ICE firmware, samme gjør flere kloner som foreks DUO2SE klone.

Hvorfor i all verden skal en seriøs 360 modchip produsent ta navnet til en veldig kjent modchip i ps2 verden?

Høres fishy ut.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-t9DveYkZ
jeg tror ikke microsoft har så mye å tape på at den blir cracket. den dagen man kan spille på 360en og slippe å betale for spillene så skal 360en i mitt hus, og jeg er neppe den eneste som syns det :thumbup:

5406368[/snapback]

Det er spilla, Live og Microsoft POints som Microsoft tjener penger på, 360 selger de faktisk med ganske stort og stygt tap.

Så problemet er jo dersom veldig mange velger å modde konsollen, så kan dette fort bli et grusomt hull for Microsoft, som igjen kan føre til at Microsoft ikke har noe ønske om å prøve igjen. Og da sitter Sony igjen med monopol (Nintendo er jo bittelitt underdog nå, iallefall sett opp imot PS3 og Xbox 360), noe som neppe fører noe som helst godt med seg.

Lenke til kommentar

Jaja, da skal jeg i hæren så jeg må nok melde meg ut av denne diskusjonen, men et lite siste innlegg må jeg ha:

Har jeg og mine kilder rett, håper jeg det er endel folk som spiser sine ord og tenker litt lengre før de flamer noen på grunnlag av fantasien sin.

Ellers så shit happends, meg og mine kilder er hvertfall ikke de eneste som ble lurt :)

Lenke til kommentar

Selvsagt vil det komme en chip Snabben.

Men de greiene du refererte til i starten av tråden var bare fishy.

Boot cdene funka ikke og den linken visste et bilde av et bilde som ble posta på xbox-scene for 5 år siden!! Derfor var begge de fake.

I ettertid i threaden her kom ICE opp, men det var ikke det du nevnet. Det kommer sikkert masse mer opp, og at noe av det er reelt er nok helt sikkert.

Jeg kommenterte bare hva du tok opp i første post jeg.-

Lenke til kommentar
Selvsagt vil det komme en chip Snabben.

Men de greiene du refererte til i starten av tråden var bare fishy.

Boot cdene funka ikke og den linken visste et bilde av et bilde som ble posta på xbox-scene for 5 år siden!! Derfor var begge de fake.

I ettertid i threaden her kom ICE opp, men det var ikke det du nevnet. Det kommer sikkert masse mer opp, og at noe av det er reelt er nok helt sikkert.

Jeg kommenterte bare hva du tok opp i første post jeg.-

5409778[/snapback]

Ser ut som jeg rekker et par poster til :)

Må bare klare opp litt her siden jeg tror et par folk missforstår.

Linken jeg lenket til først i tråden har ikke noe med kildene mine, men ble brukt til å underbygge mine påstander, linken fikk jeg av en annen fyr jeg kjenner da jeg nevnte på det mine kilder fortalte meg. Lenken var ment for forumtrollene og andre da det ikke funker å komme med påstander uten noen begrunnelse ;)

:))

Lenke til kommentar

Stiller meg sterkt kritisk til folk med "sikre kilder", selv fra sider som the inquirer som ganske ofte treffer nokså nøyaktig. Når disse "sikre kildene" er kamerater av en 19årig norsk rekrutt fra notodden så er jeg langt fra overbevist. (ikke at jeg skal trakassere hverken nordmenn, notoddinger eller rekrutter tho) :-)

Endret av Span
Lenke til kommentar
Stiller meg sterkt kritisk til folk med "sikre kilder", selv fra sider som the inquirer som ganske ofte treffer nokså nøyaktig. Når disse "sikre kildene" er kamerater av en 19årig norsk rekrutt fra notodden så er jeg langt fra overbevist. (ikke at jeg skal trakassere hverken nordmenn, notoddinger eller rekrutter tho) :-)

5415321[/snapback]

Tror enkelte bare liker å si "mine kilder"

Endret av Crockett
Lenke til kommentar
http://cpanel11.fuitadnet.com/~naoneo/naoneo/chip.php

Her er en anna mod som liksom skal funke..

Dette så en del mer "real" ut .. Aner ikke om det er fake eller ikke.

5414989[/snapback]

Gå på nyhtessiden deres og marker den "usynlige" teksten nederst :D

5415079[/snapback]

LOL :p hehe tilogmed en modder går på vettu :)

Underholdning.

5415117[/snapback]

Hehe.. tenkte jeg skulle dra i gang en til jeg vet du for å bevise hvor lett det er å gå på.. Det står jo på nyhetsiden at du skal bruke CONTROL A, plus at de har en lang artikkel om fake modchips jeg leste før jeg linka den. Derfor jeg linka til den andre siden.

Men godt observert.. Men du skulle ikke sagt det med en gang vet du :) :)

Lenke til kommentar
De har nå lagt ut film. Er det noen her som har COD2 og kan bekrefte at disc'n ikke ser slik ut?

http://www.icemodchip.com/team-ice-video1.mpg

5416246[/snapback]

Jeg kan lett se at den videoen er like fake som den forrige.

Merkelig hvorfor enkelte kan bite på at de viser bilde av en xbox360, de viser bilde av en plate de har skrevet Cod2 på og så er det OMG de har hacket xboxen.

Hvorfor er de så hemmelighetsfulle at de filmet det på et helt mørkt rom og langt unna tven når de putter denne brente plata inni? Hvorfor er det helt klin umulig å i det hele tatt skimte noe som helst av plata i opptaket hvor de putter den i Xboxen. Nei, desverre så er den videoen like fake som alt annet som er gitt ut til nå.

Lenke til kommentar

Vedrørende filmen:

09/01/06 - Oh! oh! Uh-oh! (how fitting of a song!)

Where we, the SX360 team, freely admin our product is about as real as michael jacksons nose, our fellow fakers, icemodchip.com seem detirmined to prove that they're legit!, they even released a nice 'proof video', and we ALL know naoneo loves 'proof videos', don't we boys and girls, now, lets see why the video they released is fake!.

oh-oh.gif

naneo.com

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...