Gå til innhold

Wowreader ulovlig eller ikke? Account closed...


Anbefalte innlegg

Dette har skjedd med mange,

Kjøper du original musikk som er trykket av /på sony plater får du med rootkit på kjøpet som beskytter sangene.

Spiller du wow med rootkit på pcen blir du bannet.

Microsoft har rootkit remover.

5642339[/snapback]

Har du link til det programmet eller?

eller en link fra wow.com?

:)

Endret av Nikkor
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

er litt rart i grunn, ja.

 

den jeg linka til der oppe var litt fancy.

fyr som hadde spillt i 3000 timer og så stengte de kontoen hans pga. han hadde påstått brukt noen ulovlige macroer eller noe.

 

han kjørte wow via linux og en eller annen windowsklient eller noe samt et fancy tastatur som krevde masse macroer eller noe.

 

i følge tidligere samtale med gm'er var det godkjent.

tydeligvis ikke :p

Lenke til kommentar

Blizzard banner i gjennomsnitt 300-400 personer pr. dag. Godt mulig at de gjør feil, men de har jo automatiserte systemer som gjør jobben for dem i de fleste tilfeller. Spesielt anngående 3parts programmer.

 

Å gå igjennom alle som klager blir veldig mye ekstraarbeid og mye tid vil gå med på brannslukking så jeg skjønner jobben til Blizzard. Det er ikke 'bare, bare' å drive verdens største MMO, så jeg tror veldig mange andre kommer til å bli urettferdig behandlet fremover og det er mer sparsomt for blizzard å dekke til enn å bruke tid på dette.

 

Men i de aller fleste tilfeller tror jeg systemet deres er ganske vanntett. Jeg fikk selv prate med en GM, advarsel ingame, etter at jeg hadde en macro som autoaktiverte anti fear trinketen og WotF andre gang. Brydde meg ikke noe serlig å etter 4 mnd etter dette tilfellet så quitta jeg selv spillet. Men GM'en sa aldri at denne macro'en var ulovlig.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Har du lånt bort kontoen din til noen andre?

 

Det mange etter min erfaring brenner seg på er at de har lånt bort kontoen sin til noen andre, og da har man meget lite kontroll over hva som foregår. Hvis f.eks. en man har lånt bort kontoen sin til har benyttet seg av slikt, så går det utover begge, og det er lite vits i å komme med "men det var ikke jeg som spilte, men en kompis", da kontoen er personlig og du står ansvarlig for alt som blir gjort med den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...