Gå til innhold

Wowreader ulovlig eller ikke? Account closed...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Definer "Third party software" for meg er du snill.. Jeg tror nemlig WoWReader kvalifiseres som et tredjeparts program. Ikke det at jeg synes WoWReader burde vært ulovlig men jeg ville kalt det for tredjeparts programvare.

Endret av Zythius
Lenke til kommentar

Argh, så irriterende. Send dem en mail der hvor du skriver at du evt. melder dem til politiet eller noe sånt. Og skriv atter en gang at du ikke bruker slike "jukse" programmer. Jeg hadde blit rimelig sur hvis jeg var deg, ihvertfal hvis jeg var wow avhengie :p

Lenke til kommentar

Vett at jeg hadde hatt problemer med å halt meg skikkelig saklig og seriøs i mailer jeg hadde skrevet tilbake. Men du får bare prøve, igjen å igjen, spør hvilket program du liksom har brukt som er ulovlig? Du kan vel få vite HVA det var, å ikke bare, DU BRUKER ET TREDJE PROGRAMS DINGS, VEKK MED DEG: Eller hva slags bevis dem har mot deg angående den der tradinga?

Lenke til kommentar
Vett at jeg hadde hatt problemer med å halt meg skikkelig saklig og seriøs i mailer jeg hadde skrevet tilbake. Men du får bare prøve, igjen å igjen, spør hvilket program du liksom har brukt som er ulovlig? Du kan vel få vite HVA det var, å ikke bare, DU BRUKER ET TREDJE PROGRAMS DINGS, VEKK MED DEG:  Eller hva slags bevis dem har mot deg angående den der tradinga?

5389488[/snapback]

Jepp, men jeg skal prøve å skrive en saklig mail tilbake til dem. :mad:

Lenke til kommentar
Har ikke blizzard sagt at de vil si ifra hvis et program er ulovlig eller noe i den duren? Skjønner ikke hvordan den programvaren der er ulovlig. Kanskje de har laget en crawler/bot som leter etter third party brukere, som igjen har oppdaget en "feil", og så har de bare suspendert folk over en lav sko?

5383749[/snapback]

Når du starter wow så sjekkes det hvilke prosesser som kjøres i bakrunnen, hvis den finner noen kjente programmer fra en liste blir det "rapportert". Tviler på at slikt skjer ved en feil, med mindre programmet har kommet inn på listen ved en feil da.

Blizzard sier vel at __ALLE__ programmer som sniffer på wow mens man "wower" er fyfy.

Lenke til kommentar
Addoner som characterprofiler og slikt er vel ikke ulovlig. Får jo et slikt program pakka inn i "cosmos" til og med. Blizzard må i såfall utestenge 1/3 av kundene sine. Sett hvor mange profiler som finnes på nettet?

5389641[/snapback]

Riktig, og Wowreader er ikke noe som kjører i bakgrunnen mens man spiller. Man bruker det etter man har spilt for å få en oppdatert profil. Så jeg mener at Wowreader er 100% lovlig.

Endret av zebe
Lenke til kommentar

Det er addons som legges i addon-mappa. Alle slike addons bruker WoW sine egne filer, og vil derfor ikke kunne modifisere spillet i en retning som gjør at du får en fordel.

Third-party software, derimot, er eksterne program som kan kjøre egne linjer med kode, og dermed gjøre ting den vanlige WoW-installasjonen ikke kan.

Lenke til kommentar

Det er en forskjell på programmer som rett og slett laster opp din profil osv, og programmer som forandrer filer i spillet og lignende.

A: WoWreader is the tool Allakhazam.com uses to keep its item, quest, mob and npc databases up to date. It consists of a World of Warcraft Lua UI Addon, and an additional application which is used to parse and upload the information that the UI Addon gathers. WowReader also handles uploading of character profile information directly from the game.

Wowreader har en addon som lagrer din profil, dine items osv, og et program som ikke har en annen funksjon en å laste opp denne informasjonen til allakhazam.

Lenke til kommentar

Ja, nå har jeg sendt en mail tilbake til blizzard hvor jeg krever en forklaring og bevis på hva de mener jeg har gjort. Som sagt, jeg er uskyldig og det er uaksebtabelt at de kan gjøre dette :mad: . Dere kommer til å få høre hvordan det går så snart jeg får mail tilbake fra svindlerene. :cool:

Endret av zebe
Lenke til kommentar
[Type of Violation: Involvement in on-line trading activities

5389241[/snapback]

Du har vel ikke kjøpt gull på internett i det siste ?

5389343[/snapback]

Nei, har heller ikke tenkt å gjøre det.

5389356[/snapback]

Man blir faktisk ikke bannet for å kjøpe gull, er bare selgerne som blir bannet. Det som skjer er at gullet du har kjøpt blir fratatt og alle items du har kjøpt for ditt ulovlig kjøpte gull.

Lenke til kommentar
Man blir faktisk ikke bannet for å kjøpe gull, er bare selgerne som blir bannet. Det som skjer er at gullet du har kjøpt blir fratatt og alle items du har kjøpt for ditt ulovlig kjøpte gull.

5394854[/snapback]

Høres ut som noe en gold-selger ville funnet på å si :p

Lenke til kommentar
Å hvorfor fjerner de det hvis det ikke er ulovlig? ;)

Tipper Blib er inne på et bra poeng.

Lenke til kommentar

Hadde det ikke vært et marked for å kjøpe gull så hadde det ikke vært noe problem.

Lenke til kommentar
Har ikke blizzard sagt at de vil si ifra hvis et program er ulovlig eller noe i den duren? Skjønner ikke hvordan den programvaren der er ulovlig. Kanskje de har laget en crawler/bot som leter etter third party brukere, som igjen har oppdaget en "feil", og så har de bare suspendert folk over en lav sko?

5383749[/snapback]

Når du starter wow så sjekkes det hvilke prosesser som kjøres i bakrunnen, hvis den finner noen kjente programmer fra en liste blir det "rapportert". Tviler på at slikt skjer ved en feil, med mindre programmet har kommet inn på listen ved en feil da.

Blizzard sier vel at __ALLE__ programmer som sniffer på wow mens man "wower" er fyfy.

5389564[/snapback]

Sier jeg ikke det samme som deg på en litt annen måte da? les "feil" som noe fra listen/ligner på noe fra listen.

Post med en gang du får ny mail, er frustrert på dine vegne nå. Og ring tv2 hjelper deg. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...