Gå til innhold

2 PSUer på Chieftec Dragon Big Tower???

Anbefalte innlegg

Hjelp.

Har et DA01W big tower fra Chieftec og ønsker å benytte 2 stk. PSU i dette. MEN bakplaten på kabinettet (der man monterer psuen) tillater ikke mer enn en. Det som verre er, er at PSUen skal monteres på HØYKANT!! Hvem som kom på denne fantastiske ideen vet ikke jeg, men dette medfører jo at en enkel mod for å få pressa inn den andre PSUen min, ikke lar seg gjøre!!!! Er det noen som har to PSU i et tilsvarende tower?? Hvordan fiksa dere det?? Finnes det en bakplate som har feste for to PSU?? Hvor for man tak i den??

HJELP!!!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

jeg har oxo det kabinettet, men hos meg står PSU'n som normalt, men jeg har sett tårn der PSU'n "står" sånn som hos deg... virker som de har forskjellige undervarianter av versjonene lixom :razz:

Men det er ikke plass for 2 PSU'er hos meg heller så jeg må nok ta meg en tur med dremel siden alle de forbaska viftene sluker så sinnsykt med strøm :smile:

Lenke til kommentar

Følgende bilde viser Kjell Eriks kabinett under moddingen.

kabside-moddet.jpg

Som du ser viser det at han har skrudd av en del av bakplaten som en fester psu og vifte til. Dette er tilfellet med alle Chieftec-kabinettene, og gjør at du kan lage ei ny bakplate! Dermed kan du få laga ei ny plate som muligjør festing av to psu'er. Sørg bare for at du ikke dekker til lufteinntakene i psu'ene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...