iron-vetle Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 (endret) Jeg har en s-ata 120 gb seagate hd og har nylig kjøpt en lik 300 gb hd. Når jeg går inn i bios finner jeg begge hd`ene. Når jeg booter windows, finner den bare 120gb hden siden det er der windows er installert. Men jeg finner ikke den nye 300 gb hden på min datamaskin inne i windows på "my computer". Har alle dem siste windows update greiene og service pack 2. Jeg bruker et program som heter style xp, der du kan endre win xp sine skins. Tror dere at det er derfor den ikke funker, eller bare leiter jeg på feil plass? Da jeg starta maskina for første gang etter at jeg hadde installerte den nye hden kom det opp en melding i windows om at ny hardware var funnet, omtrent den samme som når du setter inni en mp3 spiller eller andre eksterne lagrings medier. Men fant ingenting på my computer der det er vanelig at de dukker opp slike ting kan noen hjelpe meg plizz? jeg trenger det virkelig =) Takk på forhond! Endret 4. januar 2006 av iron-vetle Lenke til kommentar
tomahg Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Du må nok opprette en (eller flere) partisjoner på den nye harddisken din Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 (endret) https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=165302 Les punkt 3 3. Hvordan partisjonerer jeg den nye harddisken min? Altså, hvordan får jeg den nye disken min opp og gå i Windows? Endret 4. januar 2006 av taz Lenke til kommentar
Hans Erling Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 (endret) Litt sent ute ja. Endret 4. januar 2006 av Hans Erling Lenke til kommentar
iron-vetle Skrevet 5. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2006 Tusen takk! Nå funker allt sammen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå