kjetisu Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Har akkurat slått Razor på the blacklist. etter jeg er ferdig med han var det rett ut til purken. Det jeg lurer på må jeg greie å få vekk purken for å spille videre? Lenke til kommentar
jealei Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 jeg leste på nettet at du må overleve 6min også stikke av Lenke til kommentar
kjetisu Skrevet 4. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2006 jeg leste på nettet at du må overleve 6min også stikke av 5383954[/snapback] oki...det blir vankselig...hehe Lenke til kommentar
funkiee Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 jeg har klart spillet, du må riste av deg politiet for å fullføre. er no helvetes pes. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 jeg har klart spillet, du må riste av deg politiet for å fullføre. er no helvetes pes. 5384233[/snapback] Riste dem av? 6 min? Tidligere i spillet er det jo oppdrag som man skal holde på i 12 min.. Det er pes Får man BMW'en gratis forresten? Er den ferdig oppgradert? Jeg har ikke helt skjønt vitsen med å kjøpe nye biler, etter at den første Porchen har jeg alltid hatt den og bare oppgradert den, og nå bruker jeg den fortsatt og er nr 2 på blacklisten. Det burde være større sprang på bilene etter ferdig modifikasjoner under panseret. Lenke til kommentar
kjetisu Skrevet 5. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2006 jeg har klart spillet, du må riste av deg politiet for å fullføre. er no helvetes pes. 5384233[/snapback] Riste dem av? 6 min? Tidligere i spillet er det jo oppdrag som man skal holde på i 12 min.. Det er pes Får man BMW'en gratis forresten? Er den ferdig oppgradert? Jeg har ikke helt skjønt vitsen med å kjøpe nye biler, etter at den første Porchen har jeg alltid hatt den og bare oppgradert den, og nå bruker jeg den fortsatt og er nr 2 på blacklisten. Det burde være større sprang på bilene etter ferdig modifikasjoner under panseret. 5385777[/snapback] Du starter med 5 eller 6 i heat. Husker ikke helt. Prøvde bare et par ganger jeg før jeg slo av...må vel bare prøve på igjen idag. Jeg har kjørt med Clio'n gjennom hele spillet. Lenke til kommentar
_Arnti_ Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Starter med level 6 i heat ja. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Starter med level 6 i heat ja. 5433127[/snapback] Level 6? Er ikke det meste level 5? Lenke til kommentar
_Arnti_ Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Ja d er egentlig det meste, men på den siste tingen får man Cross og hans svarte corvette-squad etter seg og det står det level 6 på heat. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå