Gå til innhold

NFS: Most Wanted spm.

kjetisu

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+19283741
jeg har klart spillet, du må riste av deg politiet for å fullføre. er no helvetes pes.

5384233[/snapback]

Riste dem av? 6 min? Tidligere i spillet er det jo oppdrag som man skal holde på i 12 min.. Det er pes :p

Får man BMW'en gratis forresten? Er den ferdig oppgradert?

Jeg har ikke helt skjønt vitsen med å kjøpe nye biler, etter at den første Porchen har jeg alltid hatt den og bare oppgradert den, og nå bruker jeg den fortsatt og er nr 2 på blacklisten. Det burde være større sprang på bilene etter ferdig modifikasjoner under panseret.

Lenke til kommentar
jeg har klart spillet, du må riste av deg politiet for å fullføre. er no helvetes pes.

5384233[/snapback]

Riste dem av? 6 min? Tidligere i spillet er det jo oppdrag som man skal holde på i 12 min.. Det er pes :p

Får man BMW'en gratis forresten? Er den ferdig oppgradert?

Jeg har ikke helt skjønt vitsen med å kjøpe nye biler, etter at den første Porchen har jeg alltid hatt den og bare oppgradert den, og nå bruker jeg den fortsatt og er nr 2 på blacklisten. Det burde være større sprang på bilene etter ferdig modifikasjoner under panseret.

5385777[/snapback]

Du starter med 5 eller 6 i heat. Husker ikke helt. Prøvde bare et par ganger jeg før jeg slo av...må vel bare prøve på igjen idag.:)

Jeg har kjørt med Clio'n gjennom hele spillet.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...