Gå til innhold

Beste 120mm-vifte til anbefaling?

xD^^

Anbefalte innlegg

Hvilken 120mm vifter er den beste?

Jeg mener, hvilken vifte flytter mest luft samtidig som den er støysvak?

Gi gjerne link.

Viftene ( jeg skal bestille to ) skal jeg ha foran og bak i kabinettet, for luftflyten. :)

Endret av NorthGarden
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Papst viftene du finner på Microplex.no er av veldig god kvalitet.

Noen av det flytter jo mye lyft, men bråker, men mellom 19-26dB så har du 120mm

som flytter ca. like mye som en 80mm som bråker noe sinnsykt.

Ville ha tatt en titt på de Papst viftene om jeg var deg.

Lenke til kommentar

Har kjøpt 2 120mm MIST vifter fram til nå, og begge har hatt en irriterende gnikkelyd. Pabst har jeg kjøpt snart 6stk av, og aldri hatt noen som helst problemer.

Og hvorfor jeg skriver dette 6 på morgenen? Fordi jeg har jobbet hele natten med en vannkjølt maskin, og bannet på den !"#¤!"# MIST vifta som bråker mer enn 2stk Pabst på radiatoren :) Selv i LUFTEN!

Lenke til kommentar
Har kjøpt 2 120mm MIST vifter fram til nå, og begge har hatt en irriterende gnikkelyd. Pabst har jeg kjøpt snart 6stk av, og aldri hatt noen som helst problemer.

Og hvorfor jeg skriver dette 6 på morgenen? Fordi jeg har jobbet hele natten med en vannkjølt maskin, og bannet på den !"#¤!"#  MIST vifta som bråker mer enn 2stk Pabst på radiatoren :) Selv i LUFTEN!

5408348[/snapback]

Uffda. :mrgreen:

Da heller det mot Pabst og SilenX.

Lenke til kommentar

Kjøpte akkurat 3stk nå, for å bytte ut MISTene :) Men, når det er sagt, så koster Pabst faktisk litt mer enn MIST, selv om Pabst er helt sorte uten bling-bling. Så man får trolig det man betaler for.

PS: Bare en liten sidekommentar, selv MIST strømforsyningen min på 500W benytter en Pabst vifte, og altså IKKE en Mist vifte ;)

Endret av Boye
Lenke til kommentar

Om det står mellom MIST og SilenX er valget åpenbart: MIST! Ingen vits i kaste bort penga sine. Begge bruker de samme motorene som Papst bruker, men det som er så idiotisk med SilenX-viftene er at de er overprisa og støynivået de oppgir er ikke riktig. Men viftene er absolutt gode, men du blir jo nesten rundstjelt.

Lenke til kommentar
Om det står mellom MIST og SilenX er valget åpenbart: MIST! Ingen vits i kaste bort penga sine. Begge bruker de samme motorene som Papst bruker, men det som er så idiotisk med SilenX-viftene er at de er overprisa og støynivået de oppgir er ikke riktig. Men viftene er absolutt gode, men du blir jo nesten rundstjelt.

5417476[/snapback]

Det står mellom Pabst og SilenX nå. . .

Men etter det du sa blir det nok Pabst. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...