Gå til innhold

crossbane (sikkerhet osv)


bjZ

Anbefalte innlegg

Jeg og en kompis holder på med å få fiksa en motorcrossbane, jeg trenger litt ekspert hjelp her, hva som trengs for å få denne drømmen realisert.

 

Det vil lurer mest på da er sikkerhet, hva som trengs eller må gjøres osv.

 

Hvis noen da vet hva vi må gjøre for å få denne banen opp å gå mottas med takk! :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Nå kjører jeg motocross selv.. men kan ikke hjelpe deg her..

Hvis du er medlem i en klubb kan dere sikkert realisere det, men kun som privat person blir det vanskelig trur jeg.. Må betale forsikring for alle som bruker banen osv..

 

Er sånne regler at noen flagg personer må stå rundt om banen der det er uoversiktilig f.eks ved et hopp.. så ikke det blir kollisjon osv..

 

Sikkert lurt å ha vannings annlegg også hvis sand.

 

du kan jo høre med nmf og nmk for hva som skal til.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Du bør gå inn på Motorsportforbundet sine sider å sjekke litt rundt der. Har egen crossbane. Men den er privat. Skal du ha en offentlig crossbane så kan det fort bli noe annet. Da snakker vi at du må jerde inn hele området og slike ting. :(

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

du trenger masse masse sand, grus eller annet underlag, du trenger en truck, og du trenger god plass og tillatelse fra kommunen til å lage crossbane. Du må tenke på at det lager mye bråk med cross sykler. Før du legger underlaget må du helst grave ned litt :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...