lilminime Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Hei jeg har prøvd mange ganger og installert Cedega via portage i Gentoo linux, men får en forbanna feilmld vær gang.. Og JEG FÅR DET BARE IKKE TIL >_< Jeg har gjort noen søk på google etter en guide til å få det til, men finner ingen gode... Skal ha Cedega _IKKE CedegaCVS_ Jeg har en AMD athlon 64 winchester og et nVidia skjermkort ( POV Geforce 6800u ). Fint om noen kunne skrive en liten guide og poste den her, posten en allerede eksisterende guide her, eller linke til en guide.. Takk så utrolig mye til den som kommer med en guide som virker! Lenke til kommentar
genstian Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Cedega koster penger. Cedega packen i portage er bare for og si at du har/skal installert cedega ikke noe mer. Lenke til kommentar
lilminime Skrevet 4. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2006 Det var ikke helt det jeg mente, jeg har cedega-small~* pakken som skal installere, og bruker ikke den, bruker den jeg har lastet ned fra transgaming.com Lenke til kommentar
genstian Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Hva er feilmeldingen da? Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Kjører du med x86 eller amd64? Lenke til kommentar
genstian Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 (endret) Kjører du med x86 eller amd64? 5385709[/snapback] Han kjører amd64, les topic. Vet du om cedega støtter amd64? Du må vel ha alle/mange 32bit emulator pakker og multilib i USE flags. Endret 5. januar 2006 av hotstian Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå