Bruno Mars Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 (endret) Hei lurte på om hva dere syntes om dette kabinettet: http://www.mamoz.no/produkt/AT%2D9001%2DC4...AT-9001-C4.html og denne PSU`en somjegg kjøper i tillegg: http://www.mamoz.no/produkt/AT%2D500W%2FSE..._PreModded.html Takk for alle svar.... :!: Endret 4. januar 2006 av mx1000 Lenke til kommentar
reds Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Ikke min smak, men ikke verst, det der. Lenke til kommentar
Martin Klemp Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Ikke helt min smak heller, men kabinettet så jo greit nok ut. PSUen var schtøgg Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Fint det.. Men tror ikke jeg hadde kjøpt noe sånt. Men kanskje.. Lenke til kommentar
RBXtremos Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Ikke helt min smak nei.. Kanskje du burde satse på en sterkere PSU? Med flere antall A på 12 volts linjen, hvis du har planer om å ha vannkjøling da.. Kabinettet er greit, men ser litt ut som wannabe pro modded stock fabric Lenke til kommentar
Martin Klemp Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Ikke helt min smak nei.. Kanskje du burde satse på en sterkere PSU? Med flere antall A på 12 volts linjen, hvis du har planer om å ha vannkjøling da.. Kabinettet er greit, men ser litt ut som wannabe pro modded stock fabric 5384052[/snapback] Hehe... Må si jeg er ganske enig med RBXtremos der as Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Vel...vakkert var det ikke men men er jo hva du syntes er pent som teller. Ville ha satset på en bedre PSU. Har denne selv og er kjempefornøyd med den. Lenke til kommentar
Mafiabåss Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Jeg likte det kabinettet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå