4588pkdkrikue5c Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 (endret) Heisann! Jeg skal få meg ny mp3 spiller, og trenger litt hjelp og rådgiving. Har sett på iPod Nano med 4 gig, ett valg som frister sinnsykt. Hadde tidligere en Olympus m:robe, men fikk en pengene igjen ettersom det var noe trøbbel med spilleren. Med tanke på hvor bra spilleren er, burde jeg skaffe meg iPod Nano, eller burde jeg få igjen m:robe.. iPod nano tåler vell en del mere, ettersom det er flash minne.? m.v.h Steffen Endret 8. januar 2006 av steffenz Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Er ikke flash-minnekort, er flash Joda, med iTubes eller noe annet som beskytter, tåler den mye. Par tryninger på isen, alt er ok Lenke til kommentar
stalegjelsten Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 En iPod tåler ikke mye av smeller før den går i stykker generelt, men fordelen med flash er at du slipper å tenke på at plutselige bevegelser kan skade skrivehodene eller disken. En flashspiller er derfor gunstig til trening og har lengere batterikapasitet. Jeg ville ikke satset på å utsette iPoden min for noe særlig med falltesting, men min har gått i skolegulvet (betong med linoleumdekke) flere ganger uten problemer (har en mini). Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Den tåler mye(NANO). Bare se: http://arstechnica.com/reviews/hardware/nano.ars/3 Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Vel, som Bundy sier, tubes må du slenge med i ordren din uansett. Eventuellt før du velger å kjøpe deg nano, så bør du få lastet ned itunes, fra apples hjemmeside, siden Ipod'er bruker dette programmet. Finner du dette programmet uelskbart er det bare en ting å gjøre, forelsk deg i det! Men for å være seriøs, itunes kan virke noe kronglete med det første, men jeg synes det fungerer topp.(Ja, jeg var glad i winamp før.) Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 8. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2006 Hei, jeg har nå bestillt meg en iPod Nano fra Apple Store.. Absolutt alle andre butikker er tydeligvis utsolgt.. Ja, jeg mente at den foreksempel faller i gulvet, eller ett lite dunk nå og da... Hadde jo m:robe før som nevnt ovenfor, og den røk skjermen på etter jeg hadde hatt den i under ett halvt år... Nå hadde jeg riktignok ikke tubes til denne da, men likevell. Virker ganske greit med tubes, ettersom du kan styre iPoden selv om den er på. På m:robe fikk jeg en stilig veske å ha den i, men jeg måtte jo ta den ut hver eneste gang jeg skulle skifte sang eller endre volumestyrken. Har forresten lest den testen som ble nevnt ovenfor før.. Den med at den blir overkjørt av en bil og sånt! Har såklart ikke tenkt å behandle den sånn, men det er jo litt kjekt at den virker etter ett aldri så lite dunk også.. Det forekommer jo alltid. Er det noen som har noe å klage på ovenfor lyden? Er den god, eller dårlig? Og kan jeg lage egne EQ oppsett på iPod? Vil takke alle sammen for svar, tusen takk Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Vel, som Bundy sier, tubes må du slenge med i ordren din uansett. Eventuellt før du velger å kjøpe deg nano, så bør du få lastet ned itunes, fra apples hjemmeside, siden Ipod'er bruker dette programmet. Finner du dette programmet uelskbart er det bare en ting å gjøre, forelsk deg i det! Men for å være seriøs, itunes kan virke noe kronglete med det første, men jeg synes det fungerer topp.(Ja, jeg var glad i winamp før.) 5402347[/snapback] Du kan bruke flere andre 3dje parts programvare da. Copypod, ephpod osv. Trådstarter@Jeg synes lyden er god, med bra headsett tho. med de orginale suger lyden. Du kan endre EQ til masse annet, men ikke stille på alle frekvensene. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 9. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2006 Tusen takk alle sammen ! Kjekt å få vite mere om denne spilleren, og den virker veldig stilig. Nå er iallefall spilleren på vei ifra Nederland ( tydeligvis... ) og vil snart komme! Gleder meg fryktelig mye! Takk alle sammen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå