cp-nilsen Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Prøvde å legge inn filmprogrammet cinelerra her, og fikk bare tak i tarball. Fikk etterhvert til å kjøre ferdig .configure, men etter make hadde kjørt en stund, fikk jeg beskjed om at xf86vmode.h ikke fantes.. Noen som vet hvilken pakke denne filen ligger i? Har installert omtrent alle pakkene apt fant som het noe med xorg eller xf86, men det funker ikke.. Kjører ubuntu 5.10 Lenke til kommentar
genstian Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Er det en pakke som heter xorg-dev eller xfree86-dev ? Lenke til kommentar
cp-nilsen Skrevet 4. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2006 Joda, har installert xorg-dev, men ser ikke ut som den ligger der. har søkt på google,, men det meste jeg finner er på tysk, og ungdomsskoletysken min holder ikke helt mål Lenke til kommentar
olear Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Filen ligger i devpakken til X (iallefall hos meg). Lenke til kommentar
cp-nilsen Skrevet 4. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2006 Å,, det var merkelig, jeg har jo installert den,, xorg-dev ? Jeg har kjørt "locate xf86vmode.h" men den finner ingenting. Lenke til kommentar
cp-nilsen Skrevet 4. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2006 Foressten, kan se ut, ifølge debian.com at jeg trenger pakken libxxf86vm-dev. Skal prøve å se. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå