Fobo2k Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 (endret) heija jeg kjøpte nylig http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=303804 jeg hadde den fra før, så jeg bestilte den.. noen dager etter da jeg skulle sette den i, så funker pc'en for 5 min, men etter det klikker den, fryser, og det kommer en skurre lyd.. Dette skjer IKKE uten den nye dual'en i :\ og jeg har restarta CMOS'en noen som har noen idèr'er om hvordan jeg kan fikse det så jeg får brukt 2 bg og ikke 1 gb -Fobo Endret 4. januar 2006 av Fobo2k Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Les om hardwaren din om det støtter at du bruker denn type ram.... Prøv og bytte på da... viss alle er identiske skal det jo gå fint. Samt prøv med 3 om gangen for og evt huke ut en som ikke er som den skal! Lenke til kommentar
Fobo2k Skrevet 4. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2006 er helt identiske ... og hørt rykter om at hvis du tar 3 istedenfor de 4 som er i en dual kan noe ta fyr :o Lenke til kommentar
Fobo2k Skrevet 15. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2006 tottliotti de var defekte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå