Jaukim Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 (endret) Post hvor mange bilder du vil fra diverse filmer, skriv hvilken film bildet er tatt fra. Endret 4. januar 2006 av Ljå Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 (endret) Jaha? Skal vi bare poste for å poste mener du? Du kan jo heller se i BildeQuiz tråden for noe nesten likt. Btw: Siden når var det opp til deg hvilke filtyper vi kan laste opp på forumet? Enda mer btw: .Scotty.: http://wcelebs.pics43.com/intc/04/CarmenElectra143.jpg HAHA Det er lov i babethread, men ikke her? Er det sant så kan jeg godt gå å legge meg. Endret 4. januar 2006 av Lord^ Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Ser 'null , niks' poeng med denne tråden. Dette vil bli en for ofte sett 'telletråd' hvor man poster bare for å poste. Og det blir nesten som spam for å få opp innlegg nummerene sine i motsetning til ot-baren. Scotty Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 (endret) No comment needed Edit: Lenge siden vi har hatt engelsk Endret 4. januar 2006 av _Julenissen_ Lenke til kommentar
reds Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Jaha? Skal vi bare poste for å poste mener du? Du kan jo heller se i BildeQuiz tråden for noe nesten likt. Btw: Siden når var det opp til deg hvilke filtyper vi kan laste opp på forumet? Enda mer btw: .Scotty.: http://wcelebs.pics43.com/intc/04/CarmenElectra143.jpg HAHA 5383323[/snapback] Tror ikke det er lovelig det som er i linken din, Lord^. Rapportert. Lenke til kommentar
Jaukim Skrevet 4. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2006 (endret) Jeg var faktisk uheldig å trykket på "enter" istadenfor "backspace" så denne tråden skulle eigentlig heitt : "Post dine morsome bilder fra filmer her" Dessuten er dette den første tråden jeg oppretter. Endret 4. januar 2006 av Ljå Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Landslaget i roing neste \o/ Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Bare rediger første post du så kan du endre på tittel også Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Å ha en tråd hvor man kun skal poste bilder fra filmer for å, ja poste bilder, er lite poeng i. Det bør ligge en grunn til at man skal poste et bilde, ellers blir det kun en telletråd. Eventuelt, om man er ute etter morsomme bilder, så kan man vurdere å lage en tråd om det i humor delen av forumet. Denne derimot, blir regnet som ren telletråd og stenges derfor. For ordens skyld, så får trådstarter ha velkommen til forumet, ikke la denne stengingen demotivere deg fra å poste i fremtiden Og til dere andre, det er lite poeng i å poste at man ikke ser poeng i en tråd, da lar man heller vær, eller eventuelt rapporterer tråden. Så slipper man å komme med off topic innlegg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg