2slow4u Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Tenkte jeg skulle kjøpe meg en ny pc siden eldstemann vil ha min gamle... Blir vel at jeg kjøper meg en ferdigbygd pc.Har hatt min Komplett pc i 5 år nå uten noe som helst problemer... Ikke spiller jeg noe særlig heller... Hvilken av pc'ene i desember utgaven av Dinside testen er best...? Har vel mere peil dere enn meg.... Mvh 2slow4u Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 En pc ble vel kåret til den beste? PCen fra komplett gir mye for pengene. Komplett TV2 Nettavisen/Din Side PC desember 9995 kr Lenke til kommentar
Markaren Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 (endret) Det var nok Mamoz PC'en som vant.. Svært god PC http://www.dinside.no/php/art.php?id=282869 Mamoz leverer en veldig god PC, men leveringstiden kan bli veldig lang.. http://www.mamoz.no/produkt/MPC%2DDS0512%2...esember_PC.html Endret 4. januar 2006 av Markaren Lenke til kommentar
Sluven Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 (endret) En pc ble vel kåret til den beste? PCen fra komplett gir mye for pengene. Komplett TV2 Nettavisen/Din Side PC desember 9995 kr 5384174[/snapback] Den gir mye for pengene ja...det ville vert et rimelig godt kjøp tror jeg Edit: Markaren sitt forslag og forresten Endret 4. januar 2006 av sjur166 Lenke til kommentar
Markaren Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Mamoz PC'en er nok bedre på det fleste punkt.. -Større skjerm - Større harddisk Men jeg tipper det vil ta 2-5 uker før du får PC'en fra dem, de er svært mange som bestiller fra dem for tiden! Jeg kjøpte den forrige testvinneren deres til 12 00,- veldig fornøyd Lenke til kommentar
2slow4u Skrevet 5. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2006 Tenkte på Komplett sin pc jeg å, men har bare 17 toms skjerm da.... men har gode erfaringer med deres pc'er... Sendte mail til mamoz om leveringstid men fikk beskjed om at mailen blir besvart innen 5 dager..Så de har sikkert nok å gjøre på ja... Lenke til kommentar
Markaren Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Når det gjelder mail til mamoz.. Det er ikke hjelp i! Gå inn på nettsiden deres: http://www.mamoz.no/mamozv3/default.asp Til høyre nedover ser du en blå firkant med ONLINE KUNDESENTER. det du lurer på kan de svare kjapt på. Hygglige folk. Det er en slags online chat. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 leverer ikke komplett md 19" ? skuffende.. Trodde de fleste leverte med det jeg men..Sikkert fordi de har gått opp fra et 6600GT til 6800GS siden november elns da.. Lenke til kommentar
whattodo Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Vurderer selv å kjøpe en av disse pc-ene. Vurderer mellom Netshop, Mamoz og PSdata der denne siste ligger bra an men de har det "gamle" grafikkortet 6600GT. Lurer på hvor stor forskjell er det egentlig mellom disse kortene siden jeg neppe kommer til å spille de nyeste/vanskeligste spillene? Mamoz ligger tynt an pga den lange leveringstiden! Netshop har kraftigste prosessor men 3500 bør jo være nok og produserer kanskje mindre støy også? Tror jeg går for PSdata.... Noen med motforestillinger Men på siden deres står det at cpu-en kommer først 13 01 så kanskje man må vente like lenge som hos Mamoz allikevel ? Hvem tror dere er raskest på levering? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 komplett.no er raske, men de hadde jo bare 17" skjerm :o det burde da være utelukket!! Netshop var raske da jeg bestilte fra de! PS data har jeg ikke handlet hos... Lenke til kommentar
2slow4u Skrevet 6. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2006 Fikk mail fra Mamoz i går om at de vare klare til levering tidlig neste uke... Har ikke bestemt meg enda hvilken jeg går for... Tiden vil se.... Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Da er vel Mamoz det beste om du har tid til å vente ? ;P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå