Gå til innhold

Dinside Desember..Hvilken bør jeg kjøpe?

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle kjøpe meg en ny pc siden eldstemann vil ha min gamle...

Blir vel at jeg kjøper meg en ferdigbygd pc.Har hatt min Komplett pc i 5 år nå uten noe som helst problemer... Ikke spiller jeg noe særlig heller...

Hvilken av pc'ene i desember utgaven av Dinside testen er best...?

Har vel mere peil dere enn meg....

Mvh

2slow4u

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mamoz PC'en er nok bedre på det fleste punkt..

-Større skjerm

- Større harddisk

Men jeg tipper det vil ta 2-5 uker før du får PC'en fra dem, de er svært mange som bestiller fra dem for tiden! Jeg kjøpte den forrige testvinneren deres til 12 00,- veldig fornøyd :)

Lenke til kommentar

Tenkte på Komplett sin pc jeg å, men har bare 17 toms skjerm da....

men har gode erfaringer med deres pc'er...

Sendte mail til mamoz om leveringstid men fikk beskjed om at mailen blir besvart innen 5 dager..Så de har sikkert nok å gjøre på ja...

Lenke til kommentar

Vurderer selv å kjøpe en av disse pc-ene. Vurderer mellom Netshop, Mamoz og PSdata der denne siste ligger bra an men de har det "gamle" grafikkortet 6600GT. Lurer på hvor stor forskjell er det egentlig mellom disse kortene siden jeg neppe kommer til å spille de nyeste/vanskeligste spillene? Mamoz ligger tynt an pga den lange leveringstiden! Netshop har kraftigste prosessor men 3500 bør jo være nok og produserer kanskje mindre støy også? Tror jeg går for PSdata.... Noen med motforestillinger :ohmy: Men på siden deres står det at cpu-en kommer først 13 01 så kanskje man må vente like lenge som hos Mamoz allikevel :innocent: ? Hvem tror dere er raskest på levering?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...