opeltulling Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 (endret) Hei Har kjøpt en billlig bilstereo på Elprice til min ikke altfor fancy bil. Steroen er av merket Sony CDX-S2220.... Dette anlegget er ikke mulig å skru på når tenningen er avslått, noe som var mulig med det gamle anlegget jeg hadde. Er dette noe som varier fra anlegg til anlegg? Endret 4. januar 2006 av opeltulling Lenke til kommentar
Trainman Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Spilleren din har to strømledninger for 12V+. Den ene går direkte fra batteriet for å ha strøm til å lagre radiostasjoner og innstillinger generellt. Den andre går via tenningen. Du har antageligvis brukt ISO-kontakten som sitter i bilen fra før. Da er den ene ledningen koblet til tenningen. Hvis du kobler begge ledningene på spilleren direkte til batteriet vil du kunne slå på anlegget uten å måtte ha på tenningen. Lenke til kommentar
trondbue Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Hvis iso adapteren på denne er lik som den som fulgte med min Sony CDX-R3000 kobler du bare både den røde og den gule ledningen fra spilleren inn på den gule ledningen som går videre. Bare å følge koblingsskjemaet som om du har en bil uten ACC posisjon. Er i hvertfall forklart i min manual hvordan du skal koble det da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå