eivindhg Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Heisann, skal skrive en innledning til et prosjekt om WTO, men står helt fast. Selve prosjektet er jeg ferdig med, og jeg har følt at det har gått strålende, nå mangler bare den ******* innledningen og jeg trenger litt hjelp. Noen som har skrevet om WTO før eller som har noen tips til hva jeg kan skrive i innledningen? Blir glad for all hjelp jeg kan få Thank's;) Best regards, Eivind Lenke til kommentar
JuGeun Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Du kan ikke behandle innledningen helt seperat. Jeg aner ikke hvordan du har tenkt til å legge opp oppgaven din, skriver du feks. en oppgave om hvorvidt kritikken mot WTO er berettiget burde du introdusere kritikken i innledningen, skriver du en litt bredere oppgave er mer løst snakk muligens mer relevant, en kort historisk gjennomgang er også en planke du kan benytte deg av (e.g. starter på Bretton Woods og jobber deg opp gjennom de ulike forhandlingsrundene frem til den siste). Innledningen skal være en liten teaser og introduksjon, men nøyaktig hva du tar med og hvordan du velger å formulere deg avhenger av oppgaven som helhet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå