GrandMa Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Heisann. Etter det var litt problemer med serverene i dag kommer jeg ikke inn på serveren. Jeg skriver inn brukernavn og pass. Så kommer authenticating vinduet opp og det står der liksom i et minutt. Så kommer jeg inn og da kommer dette vinduet opp: Se vedlegg Så trykker jeg restart og da står Blizzard patch download i full gang. Men dette går så uhorvelig seint at jeg ikke kommer til å bli ferdig på et par dager. Så da canceler jeg downloaden og går inn igjen. Så er det samme regla. Noen som har tips Jeg har spilt det uten problemer i går Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Se last ned seneste patch i sticky traadene. Der finner du linker der du kan laste ned patchene. Lenke til kommentar
Leffa01 Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 (endret) Det er nå engang slik at du ikke kan spille uten å oppdatere som alle andre. Blizzard donwloaderen er vel kjent for å være meget treg, men du kan fint laste ned patcher fra andre sider. Denne her brukte jeg Endret 4. januar 2006 av ElNino Lenke til kommentar
Spr0cket Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 1.9 ute? åhfan da blir de respec av pallyen Lenke til kommentar
Gjest medlem-19530 Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 gikk i nesten 200kb for meg, sjønner ikke problemet Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 5. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2006 Det gikk i 10 kb for meg ^^ Men det gikk greit til slutt Lasta ned av en venn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå