Gå til innhold

Kortproblemer på W800I

Anbefalte innlegg

Edit 2: Fikk nytt kort på stedet, de skulle sende inn det gamle. :w00t:

Hei

13. Desember kjøpte jeg en Sony Ericsson mobiltelefon, fin telefon det.. Men nå, etter underkant av 1 mnd i drift så fungerer ikke minnekortet som det skal lengere.

Slår på telefonen og den henger seg opp ved sony ericsson logoen, tar ut kortet og jeg kan taste inn pin-koden. Men telefonen vil fortsatt ikke lese kortet når jeg setter det inn når telefonen er på.

Når jeg bruker kortleser så vil ikke kortet leses, har prøvd med 2 forskjellige lesere. Heller ikke når jeg kobler mobilen til med kabel leses kortet.

har sett på unlock-forumet at det er en til med samme problemet der, men står ingenting om hva han gjorde :(

Hva kan være galt? Hva skal jeg gjøre? :\

Edit: Tror nok kortet er dødt. Får ikke kontakt med kortet via telefon eller kortleser, heller får jeg ikke formatert minnet via telefonen da den "sier" at det ikke er noe kort i telefonen. Er nok en garantisak, så det ordner seg vel.

Endret av thomasw
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg fikk akkurat det samme problemet nå. Den henger seg ved SE logoen når jeg har minnekortet i. Minnekortet blir ikke funnet av telefonen, eller 2 forskjellige kortlesere på meg heller. Utrolig irriterende.

Må vel bare sende det inn til forhandler da?

Lenke til kommentar
Jeg fikk akkurat det samme problemet nå. Den henger seg ved SE logoen når jeg har minnekortet i. Minnekortet blir ikke funnet av telefonen, eller 2 forskjellige kortlesere på meg heller. Utrolig irriterende.

Må vel bare sende det inn til forhandler da?

5391200[/snapback]

Er ikkje stort anna å gjere. Vil da tru at du skal ha rett på nytt minnekort, viss det du fekk med i pakken var defekt.. :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...