weasel Skrevet 8. september 2002 Del Skrevet 8. september 2002 Lang historie kort, skulle sette i en ny harddisk, gikk greit fysisk, men så kjørte jeg fdisk på den gamle i stedet... Trodde det da var slettet, men la inn OS på nytt på den nye disken, og da fant den filene på den gamle disken, som nå er disk nummer to. Problemet er at alle de normale filene er der, men de som er passordbeskyttet, acess denied når jeg prøver å komme inn, og på egenskaper er det null bites og null filer... er filene borte eller har dette med passordbeskyttelsen å gjøre? Hvordan får jeg eventuelt disse tilbake? Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 8. september 2002 Del Skrevet 8. september 2002 ta en titt her du... :smile: Lenke til kommentar
weasel Skrevet 8. september 2002 Forfatter Del Skrevet 8. september 2002 Argh, vel problemet var jo det at de filene (feriefilmer fra dvkamera) som var viktige, ikke var der men ALT ANNET!!! (Burde jeg ha fortsatt på den tråden mener du? Tenkte at siden det liksom var et nytt problem at jeg skulle starte en ny en. Er ny her så jeg er ikke keen på å gjøre folk sure etter en dag... =) Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 8. september 2002 Del Skrevet 8. september 2002 hehe, neida du behøver ikke å fortsette på den tråden, men om du gjør det som står der vil du få tilbake ALT som var der før du kjørte fdisk.. :smile: grunnen til at du ikke har adgang er sikkert fordi den ikke hvor HD'en "starter" og "slutter" (hvor partisjonen er).. du kan jo prøve å gå inn i et mørkt rom og hente en spesiell ting ifra en skuff du ikke vet hvor er... :smile: dårlig forklart av meg, men håper du forstår hva jeg mener..? Lenke til kommentar
weasel Skrevet 9. september 2002 Forfatter Del Skrevet 9. september 2002 Så det er veien å gå altså... Var vel det jeg burde gjort i utgangspunktet da, vel vel får prøve det, takk for hjelpen! :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå