Lebowski11 Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Jeg lurer på om den kjølepastaen som følger med AMD 64 3700+ processorene er mer enn godt nok...eller bør jeg velge en annen type pasta? (Årsaken til at jeg lurer, er at noen påstår at pastaen som følger med (gjelder de fleste nye processorer) er av veldig god kvalitet og at det ikke er nødvendig å skifte til en annen "high-end" type pasta fordi uansett så vil en ikke merke noen særlig temperaturforskjell.) Lenke til kommentar
BeNeFit Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 (endret) Har akkurat samme cpu og orginal pasta og kjøler og tempen på cpuen ligger på 25 grader idle (amd cool n quiet), det sier vel sitt Så jeg mener den er god nok Endret 4. januar 2006 av BeNeFit Lenke til kommentar
Lebowski11 Skrevet 4. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2006 Ok får vel høre på de "STORE" gutta da . Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Eg kasta no på Artic Silver 5 før eg monterte min Zalman kjøler.Alltid holdt meg til AS merket,om det er GPU,minne eller CPU som skal smøres Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå