Bjarten90 Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 hei jeg har ftp plass hos start.no (home.no.net) og vil gjerne gjøre filer nedlastbare for andre..... hvordan gjør man dette?? får denne feilmeldingen når jeg prøver: Forbidden You don't have permission to access /blue/ on this server. Lenke til kommentar
Patz Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 (endret) Bruk et FTP-program, og skriv inn adresse til serveren, f.eks ftp://ftp.dinisp.com. F.eks Bulletproof FTP Client Endret 4. januar 2006 av Patz Lenke til kommentar
Bjarten90 Skrevet 4. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2006 heijeg har ftp plass hos start.no (home.no.net) og vil gjerne gjøre filer nedlastbare for andre..... hvordan gjør man dette?? får denne feilmeldingen når jeg prøver: Forbidden You don't have permission to access /blue/ on this server. 5383085[/snapback] hmmm....forstår ikke helt....må jo ha passord for å logge inn der....vil ha det sånn at alle kan laste ned uten å bruke et program Lenke til kommentar
Patz Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Regner med du har hjemmeside hos start, bare last opp filene i hjemmefolderen og plassèr en link på websiden. Lenke til kommentar
buskmann Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Du må gi others execute-rettigheter på mappa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå