OverClockedAMD Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Hei! Har nettopp byttet RAM brikker i maskinen min. Fra før hadde jeg Corsair Value PC3200 DDR DIMM 2*256MB, og disse erstattet jeg med Corsair Value PC3200 DDR-DIMM 2*512MB. Når jeg skulle starte maskinen igjen etter byttet, vil den ikke virke. Den starter opp, men den piper og jeg får ikke noe skjermbilde. Har prøvd å sette inn igjen gamle brikkene samt å resette bios, men har fortsatt samme problem. Er redd for at det kanskje kan være noe alvorlig, og er veldig takknemlig for gode råd:) Har et Abit KV8 Pro hovedkort og AMD Athlon 3000+ prosessor. Lenke til kommentar
Patz Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Sjekk ut hva beep-coden betyr her. Lenke til kommentar
OverClockedAMD Skrevet 4. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2006 Pipelyden min er konstant, og den har en "fast" pipelyd. I følge linken du ga meg kan dette være både minne, skjermkort eller selve hovedkortet. Lenke til kommentar
Patz Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Du har ikke glemt å plugge i P4-plugg? Prøv å se i manualen til HK hva konstant pipelyd kan bety. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå