CandyShot Skrevet 18. september 2002 Del Skrevet 18. september 2002 Ja før var det bare en liten vegg med pc spill nå er det jo hylle meter opp og ned med diverse dritt som kalles pcspill. Americas Army er favoritt nå ja, virkelig knall bra, litt buggete, men ellers bra Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 america's army BF1942 MP Demo av Black Hawk Down NwN på RPG servere... OPF - ikke så mye i det siste :sad: Lenke til kommentar
D@T@ M@N Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 disse: americas army world war2 online Blitzkrieg warcraft 3 morrovind Lenke til kommentar
bulldog Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Americas Army MAFIA! Lenke til kommentar
Espenevo Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 1942 - kjempebra, masse veriasjon og man får igjen for å bruke hodet av og til også. Sinnsykt gøy å spille på servere med mye folk - intens action hele tiden! Americas Army - veldig bra, realistisk og veldig bra lyder, men jeg savner noen nye brett etterhvert. Årets skuffelse... SOF2. Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 21. september 2002 Del Skrevet 21. september 2002 Litt av topic, men men.. Dette er spillene som har "forandret" livet mitt (i kronologisk rekkefølge): 1. Wolfenstein 3D 2. Civilization I 3. Cililization II 4. Counterstrike De beste er *uten* tvil CIV I & II! CS er bra på en litt annen måte.. men kan aldri måle seg helt med CIV. -Nuffern _________________ [ Denne Melding var redigert av: Nuffern på 2002-09-21 22:02 ] Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 21. september 2002 Del Skrevet 21. september 2002 Av nye spill er det disse som går på min maskin nå om dagen: Battlefield 1942 (kongespill ) America's Army Delta Force: Black Hawk Down (MP demo) NOLF2 (demo) Mafia Iallefall av nye spill, masse andre spill jeg spiller også. Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 21. september 2002 Del Skrevet 21. september 2002 Q3 Mafia og HEILT sikkert BF1942 ettersom det likner veldig på Codename Eagle... Lenke til kommentar
El_PoLLa Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 starcraft er det beste pc spillet til nå, counterstrike er det nest beste, battlefield 1942 er og veldig gøy så er pontifex, well of souls, soldat, ports of calls og en del flere spill og veldig gøye og spille. Lenke til kommentar
Bralt Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 ICO på ps2!! Selv om det er litt annerledes så er det slik de fleste spill burde vært!(mener jeg) Prøv det folkens!! Lenke til kommentar
Skello Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 akjsespillet :razz: http://www.aksjespillet.no blei fort hekta når eg såg premien på 10000 :smile: counter-strike og Ut2k3 :] Lenke til kommentar
AldaZar Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 Battlefield 1942 Mafia :smile: UT-demoen :smile: Medieval total war :smile: Agressive inline ps2 :smile: Lenke til kommentar
Fuz Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 Soldier of Fortune II !!! Dette spillet er utrolig morsomt i Multiplayer (Infiltration, Catch The Flag, Elimination, Demolition - kan styre meg for DeathMatch og Team DM). Med siste patch, er PunkBuster på plass og jukserne går dårlige tider i møte. Jeg var total CS addict, men SoF2 er morsommere, og mye bedre balansert med tanke på våpenene. Kan forøvrig anbefale http://www.sof2-europe.com og deres servere. Veldig bra miljø med gode servere, aktive admins, og mange gode spillere. Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 må jo bare skrive her oxo, jeg... her går det på warcraft3, starcraft og gta3 for tida... alle er like geniale... og så Dark Cloud når jeg er hos kjærsten min! prøv det, folkens! _________________ confusius say "win some, lose some" 1 play 2 play :smile: [ Denne Melding var redigert av: Jay|-|eM på 2002-09-27 17:11 ] Lenke til kommentar
ilex Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 tja.. akkurat nå, Mega Man X5! Desverre så har Capcom nok en gang gjort en elendig pc port. De kunne ha forbedra gfx'en litt, men neida, det er gjort null forbedringer. Det er ikke en gang noen quit i meny'en. Skal vi se,.. nei, ikke readme heller. Ooh, de har mekket et mmx5 theme til windows . Men.. det er jo Mega man da, så jeg må spille det ellers, ut2003 og d2 lod. Lenke til kommentar
Co[]V[]bster Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 Battlefield 1942 all the way! Lenke til kommentar
JarleW Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 Quote: Den 2002-09-19 00:02, skrev zuperMensch:Har altfor mange spill, og altfor liten tid..Listen over spill jeg ikke har fullført begynner å bli lang:[*]Morrowind [*]NwN [*]GTA3 [*]Jedi Knight2 [*]Warcraft 3 [*]Serious Sam (blir nok aldri aktuelt) [*]BG2-Throne of Bhaal [*]Etc.. Kunne ikke sagt det bedre selv. Her er en liste over spill som jeg har : - liggende på cd og ikke installert. - såvidt fått installert, men ikke prøvd. - installert, men kun prøvd. Battlefield 1942 Never Winther Night Dungeon Siege Warcraft III Morrowind Mafia IL Sturmovic (eller.no) Serious Sam 2 Hmmm....hvordan få tiden til å strekke ut. Holder samtidig på med : Army Ops UT UT2003 MS Motocross Madness 2 F1 2002 CS +++ Lenke til kommentar
santaclaw Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 Det jeg synes er tøffest av mine nye spill er: Neverwinter Nights The Elder Scrolls III Morrowind Warcraft 3 Mafia Har nettopp begynt på alle spillene uten om warcraft som jeg har kommet til undead kampanjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå