sandalH Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Vil berre sei at denne prøveordningen er utrulig bra! Nåken så meine da motsatta? Kjekt å surfe på nettet og gå inn her å sjekke de ''nyeste'' amatør filmene. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 hva mener du med denne tråden da? har du en video du vil vise som du har glemt å gi ut en link på? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Jeg syns denne delen av forumet er litt død, jeg da. Men jeg skal prøve å være med å sprite den opp, i alle fall. Lenke til kommentar
s.a.h Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 hehe.. nei men komme snart ein film:) men meinte berre at kjekt å sjå andre sine filmar ++.. litt død trå ja.. alt har en bakside... Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Synes også det er konge med denne prøve ordningen, men med litt tid så blir det nok trafikkfullt her også skal dere se Lenke til kommentar
ZtilongZ Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Det som er bra (hvertfall med det jeg har sett) er at folk kommer med konstruktiv kritikk tilbake og ikke bare dasskommentarer... Jeg skal også begynne å eksperimentere litt med film etterhvert, og da er det gøy å se hva andre har fått til, samt "stjele" litt tips fra disse! Lenke til kommentar
s.a.h Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 jepp;) Folk gir jo bra hjelp, og sjøl har eg ''stjelt'' fleire tips. Gudd Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Synes det er veldig dødt her jeg og! Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 JEg prøver å laste opp filmen min til siden, men det bare står at det loader i IE og til slutt ender jeg opp på forsiden til diskusjon. Den er på 16mb Lenke til kommentar
s.a.h Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Viss ikkje eg tar heilt feil, så trur eg du ikkje kan lasta opp filmar te sjølve forumet. Du bør finna deg ei sida som har ein stor nok server til sånt. Foreks. Putfile. Bruke å ha berre linkar på denne sida! Gler meg iallefall te å sjå filmen din;) Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 (endret) Skal prøve å finne noe. Endret 23. januar 2006 av Sebbe Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Viss ikkje eg tar heilt feil, så trur eg du ikkje kan lasta opp filmar te sjølve forumet. Du bør finna deg ei sida som har ein stor nok server til sånt. Foreks. Putfile. Bruke å ha berre linkar på denne sida! Gler meg iallefall te å sjå filmen din;) 5487711[/snapback] Her er filmen min Bank Robbery lastet den opp på google video. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå