Skinkesteik Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Har tenkt å kjøpe meg nytt hovedkort, og har kommet frem til 2 alternativer: 1. Asus A8N32-SLI Deluxe 2. Asus A8N-SLI Premium Er veldig usikker på hvilket jeg skal velge, da jeg egentlig syns de virker temmelig like. Bruker PCen mye til spilling og vil derfor ha bra ytelse, men lurer på om det egentlig er så nødvendig å kjøpe Deluxen. Håper noen kan gi noen gode råd. Lenke til kommentar
BeNeFit Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Gå for premium du. Jeg har det selv, og er veldig fornøyd! Det har også passiv kjøling, og det har ikke deluxe. Lenke til kommentar
Teodor1979 Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Har også Premium. Veldig fornøyd Lenke til kommentar
Skinkesteik Skrevet 4. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2006 takk skal du ha Var egentlig den jeg helte mest mot, så det ender nok med den hvis ingen plutselig skulle ha sterke argumenter imot. Lenke til kommentar
AOe Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Jeg har og og premium og er svæært fornøyd med det. Men vil anbefale å være påpasselig med hvilken ram du sjemmer bort systemet ditt med... Lenke til kommentar
MorePower Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Begge kortene har passiv kjøling. Er jo ikke a8n sli dlx mot a8n sli premium han har satt opp her. her er testen av a8n32 Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Hiver meg på svarene du allerede har fått. Gå for Premium. Lenke til kommentar
Juke Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Jeg vil anbefale at man leser tester av begge de aktuelle kortene og sammenlikner testresultatene opp mot hverandre for man bestemmer seg. En annen ting som kan være lurt, er å gå gjennom forumtråder for hvert av de aktuelle kortene for å se hva slags problemer/erfaringer folk har med hvert av kortene. Personlig er jeg så langt svært fornøyd med mitt Asus A8N32-SLI Deluxe (som forøvrig har passiv kjøling som en her påpeker), men Premium er også et knallbra kort etter det jeg har lest. Lenke til kommentar
Skinkesteik Skrevet 4. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2006 takk for all respons Er nå iferd med å bestille premiumen Lenke til kommentar
tvangsgreie Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 I følge Anandtech er A8N32-SLI merkelig mye raskere enn andre kort i noen spill, selv om man bare har et grafikkort: http://www.anandtech.com/mb/showdoc.aspx?i=2589&p=10 Lenke til kommentar
magnekd Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Jeg vurderer også å kjøpe det kortet, men det virker som folk har en del problemer med det? Folk rapporterer om ustabile systemer, og avviste minnebrikker. Noen som kan overbevise meg om, eller fraråde meg å kjøpe dette kortet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå