medlem-68510 Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Hei. Jeg tenkte å sette opp et AdHoc nettverk slik at jeg kan koble til internett med PSP'n min. Hvordan gjør jeg dette? Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 4. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2006 Jeg trenger ikke beskrivelse for hvordan jeg skal gjøre det på PSP'en. Det er datamaskinen jeg har problemer med. Lenke til kommentar
JarleW Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Hvis du skal på internet med psp'n via routern så skal du ikke velge AdHoc, men det andre valget som jeg ikke husker navnet på nå. AdHoc er nettverk mellom 2 psp'er. Konfigurasjonen er den samme som om du skulle konf. en pc til å koble seg til routeren... Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 4. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2006 jeg har det slik hjemme, og det fungerer. psp'n mener wifi'en min er et vanelig et da... Lenke til kommentar
JarleW Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 psp'n mener wifi'en min er et vanelig et da... 5384672[/snapback] Hva mener du her ? 'Infrastructure Mode' skal du velge under Network Settings. Så setter du opp en 'New Connection' hvis du ikke har gjordt dette før... Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 7. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2006 jeg mener at jeg velger infrastructure for og koble til adhoc net Lenke til kommentar
PerB Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Infrastucture er for koble via Router. Ad hoc er for å lage et enkelt trådløst nettverk mellom to trådløse enheter som begger er satt opp med Ad hoc. Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 10. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2006 Infrastucture er for koble via Router.Ad hoc er for å lage et enkelt trådløst nettverk mellom to trådløse enheter som begger er satt opp med Ad hoc. 5401492[/snapback] Det vet jeg... Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Inf3rn090: Har du router hjemme? Isåfall er ad hoc ute av bildet. PC1 ---- PC2 = Adhoc Router---PC1--PC2--PSP = Infrastructure Istedetfor å svare "Jeg vet det" osv, kan du jo prøve å forklare litt nærmere hva du har av utstyr o.l.? Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 10. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2006 Jeg har en laptop og en stasjonaer pc koblet til en router med kabel. laptopen har et wlan-kort. jeg vil at laptopen skal sende ut signal som pspen kan koble til. har klart det foer, men da brukte jeg et program som bare stoetter MSI hk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå