pellefant Skrevet 8. september 2002 Del Skrevet 8. september 2002 Kan noen låne meg 20 laken slik at jeg kan kjøpe meg en barbar ver så snill regner med at jeg kan betale tilbake etter 5-10 år du kan også eventuelt ta pant i barbaren På forhånd TAKK pellefant Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 8. september 2002 Del Skrevet 8. september 2002 Selvfølgelig - bare gi oss navn, adresse og kontonummer så fikser vi det... :smile: Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 8. september 2002 Del Skrevet 8. september 2002 Kanskje starte pengeinnsamling, siden det går til et så godt formål :razz: Lenke til kommentar
jason Skrevet 8. september 2002 Del Skrevet 8. september 2002 ? _________________ Jason slapps.com [ Denne Melding var redigert av: jason på 2002-09-09 14:16 ] Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 8. september 2002 Del Skrevet 8. september 2002 ...glemte å spørre; hva slags laken skal det være? stretch eller vanlig? med eller uten mønster? Lenke til kommentar
runeb Skrevet 8. september 2002 Del Skrevet 8. september 2002 Det er jo en masse nigerianske millionærer som er rundhåndet med penger for tiden. Du har sikkert mottatt et tilbud fra dem, har du ikke? Hvis ikke anbefaler jeg deg å ta en runde på nettet, og legge igjen epost-adressen din på flest mulig lugubre steder. Da tar det nok ikke lang tid før du får tilbud om å tjene noen enkle millioner :wink: Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 8. september 2002 Del Skrevet 8. september 2002 Quote: Den 2002-09-08 21:42, pellefant skrev:Kan noen låne meg 20 laken slik at jeg kan kjøpe meg en barbar ver så snill Hva skal du med en barbar? De pleier jo tross alt å være litt ville av seg. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 Nei eg kan ikke det, Men du kan spørre GE Capital Bank. Og laken kan du spørre mor di om hun har noen til deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå