Gå til innhold

Program til å beskytte ip-en

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tror du bør reformulere deg da jeg er litt usikker på hva du mener.

Dersom du vil ha et program som gjø at andre ikke kan se ip adressa du sitter på, så må jeg nok skuffe deg. Det eksisterer ikke. Det nermeste du kommer er at du bruker proxy servere.

Se på en ip som postadressa du har hjemme. Dersom du sender et brev til et firma, men bruker falskt navn/adresse, så får du ikke svar tilbake. Det fungerer på samme måte på nettet. Dersom du sender trafikken din med feil adrese, så kan du ikke få svar fra resten av verden.

Alle som sier at du kan gjemme/kryptere/fake ip-adresse har ganske enkelt feil (så lenge du vil bruke maskinen til normal surfing ihvertfall). Prøv å sende et brev til deg, men skift ut mottakeradresse og avsenderadresse med noen andres, og så ser du om du får noe i retur.

Lenke til kommentar

Proxy server finnes det mange av men å skrive inn iper som skal vises, er praktisk umulig. Søker du på Google med søkeordene som for eksempel: Hide ip , free proxy server og noe lignendes får du svaret.

Mange proxy servere er ikke anonyme, de referererer tilbake til den ekte ipen. Så du får bare teste å finne ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...