medlem-68510 Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Hei. Jeg har lastet ned diverse programmer til PSP'n min, og i readme'n til programmene står det at de skal legges inn på vanlig måte. Hva er det? Lenke til kommentar
NightWolfie Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Hei. Jeg har lastet ned diverse programmer til PSP'n min, og i readme'n til programmene står det at de skal legges inn på vanlig måte. Hva er det? 5382779[/snapback] Koble den til pcen, legg de inn på GAME mappen i psp'en. Kommer vel an på hvilken firmware du har Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 4. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2006 Jeg har 2.60. Men jeg får beskjed om at filene korrupte. Bildene og titlene på programmene kommer opp fordi. Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Man får vel bare brukt programmer på versjon 1.5 og tidligere? Når jeg hadde versjon 2.0 fungerte det ikke, men nå som jeg har 1.5 fungerer det. Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 4. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2006 Hvordan kan jeg "degradere" den da? Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Det går ikke å degradere fra 2.60, beklager Lenke til kommentar
BoRsE Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 går det ann å legge inn videor på pspn min? Jeg har koblet den til pcn og det er en music folder , photo, games men ikke video. Prøvde å lage en VIDEO mappe og legge noen wmv filer inn der men det funka heller ikke. Muligens feil fil type jeg vet ikke... Har hørt at du kan legge inn filmer på PsPn iallefall, spørsmålet er hvordan Lenke til kommentar
Itw Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Du må konvertere til MPEG4 format deretter lage en mappe som heter MP_ROOT med en ny mappe i som heter 100ANV01 også legger du filmene inn i den. Det enkleste er og fikse deg ett program som gjør alt dette for deg:) F.eks Sony Image Converter 2, Video 9, Psp vidio 9 er da ett gratis prog så det er vell greies. Detgjør alt for deg, da er det bare og koble i psp'n og start programet:) Lenke til kommentar
GauNodachi Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Du kan kjøre noe homebrew på 2.00, men bare delvis. Den bruker en slags annen exploit. Legger ved en firmware oversikt: clickey På 2.60 kan du kjøre tetris da;) Da må du bruke GTA saveexploit. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Noen som vet hvor stabil den 2.0 -> 1.5 downgraden er? Har en kompis som har fått seg PSP, og som godt kunne tenke seg å kjøre homebrew apps. Lenke til kommentar
Itw Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Har faktisk ikke hørt om noen som har brica psp'n ved og downgrade.... Så det er nokk bare og kjøre på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå