Kjetil J Skrevet 8. september 2002 Del Skrevet 8. september 2002 Jeg vurderer å kjøpe spillet, da det fikk 9/10 i PCG (Skandinavias beste spillblad (vær vennlige og ikke skriv om det)). Jeg har også planlagt å kjøpe Age of Mythology i oktober. Problemet er pengemangel. Skal jeg kjøpe Medival, spare supermye penger til oktober, og så kjøpe AoM? Jeg kan egentlig skaffe begge titlene på "mindre lovlig" vis......... Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 Hmmm.. hvis du er en veldig fan av Shogun så er det verdt det, men det er heller anbefalt å teste demoen hvis du ikke har gjort det?! :smile: Lenke til kommentar
ØysteinT Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 Demoen gir dessverre ikke en smak på det minst like morsomme delen av spillet, det strategiske/politiske. Minner litt om Europa Universalis egentlig, bare i bedre skala :smile: Øystein Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 Det er blitt sammenlignet med Risk. Av erfaring vet jeg at spill som Risk kan gjøre den mest fredelige person ultravoldelig.. så jeg skal holde meg laangt unna. Lenke til kommentar
MR_T Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 medieval total war er jo bare rå lækkert uten like jo, blanding mellom risk, age of empire & civilisation. det er ikke ofte jeg ofter søvn over et spill, men for det spillet ofra jeg søvn, hilsen avholds man de neste månedene takket være mtw Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå