Gå til innhold

Vi har fått ny TV!

Gjest Slettet-XHLacM

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-XHLacM

Etter å ha holdt ut i mange år med en gammel Philips TV som virka helt fint til text TV, har vi fått en nye en. :w00t:

I går da jeg kom hjem fra trening var den i hus. Jeg fikk være så heldig med å være med på monteringa (fordi jeg er likssom "data geniet" i familien, og det sier litt hvor lite de vet; da jeg ikke vet særlig mye).

Er kjempe fornøyd med den nye TV'n, må bare konfigurere kanalene litt så er alt i boks. Dere lurer sikkert på hvilken TV vi har fått, og her kommer det:

En LG 32" (LG RZ32LX2) Den er kjøpt på Elkjøp butikken i Kristiansand (av mamma og pappa).

LINK TIL TV'N !

Dere kan sikkert skjønne at jeg er kjempe happy og synes at "TV-stua" ikke lenger er en skam. Nå er det bare å vente på et surround-anlegg som burde komme om ikke så alt for lenge... :yes:

Endret av Slettet-XHLacM
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-XHLacM
Bare 32"  :ohmy:

:p

5399319[/snapback]

Vi trenger ikke mer fordi TV-stua ikke er særlig stor. Hvis vi har one større enn 32" vil dette gå utover underholdings opplevelsen. En 42" ville ikke passet bra

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM

Takk for det!

Til "makos": Ja, den var dyr til å være 32". Men kvaliteten er utrolig bra noe det sikkert merkes i prisen. Størrelse har ikke alt og si, og som nevnt tidliggere er det bare tull og ha noe større en det når det bare vil gå ut over hjemmekinofølelsen. Da er det beste å kjøpe "noe av det bedre" i sin klassen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...