Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 (endret) Etter å ha holdt ut i mange år med en gammel Philips TV som virka helt fint til text TV, har vi fått en nye en. I går da jeg kom hjem fra trening var den i hus. Jeg fikk være så heldig med å være med på monteringa (fordi jeg er likssom "data geniet" i familien, og det sier litt hvor lite de vet; da jeg ikke vet særlig mye). Er kjempe fornøyd med den nye TV'n, må bare konfigurere kanalene litt så er alt i boks. Dere lurer sikkert på hvilken TV vi har fått, og her kommer det: En LG 32" (LG RZ32LX2) Den er kjøpt på Elkjøp butikken i Kristiansand (av mamma og pappa). LINK TIL TV'N ! Dere kan sikkert skjønne at jeg er kjempe happy og synes at "TV-stua" ikke lenger er en skam. Nå er det bare å vente på et surround-anlegg som burde komme om ikke så alt for lenge... Endret 4. januar 2006 av Slettet-XHLacM Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Fikk ny TV i dag vi også. Var ikkje klar over det før mamma og dei nemnte det. Trur det er samme TV som trådstartar linkar til. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Bare 32" 5399319[/snapback] Vi trenger ikke mer fordi TV-stua ikke er særlig stor. Hvis vi har one større enn 32" vil dette gå utover underholdings opplevelsen. En 42" ville ikke passet bra Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Den var dyr til å være 32" Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Sikker konge tv det der. Grattis Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Takk for det! Til "makos": Ja, den var dyr til å være 32". Men kvaliteten er utrolig bra noe det sikkert merkes i prisen. Størrelse har ikke alt og si, og som nevnt tidliggere er det bare tull og ha noe større en det når det bare vil gå ut over hjemmekinofølelsen. Da er det beste å kjøpe "noe av det bedre" i sin klassen. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Er nok en super tv det der ja. Grattis! Lenke til kommentar
edge Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Den så knall ut Du får prøve å koble til datan.. *forestille seg HL2 med HDTV-format* Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Fin tv det der! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå