Gå til innhold

Sapphire! søppel eller kvalitet?

MartinKS

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
SÅ vidt jeg vet så har vel Sapphire gode kort :hmm:

Det er vel kun kjølingen og bundlen som er forskjell på kortene som er forskjellig fra andre produsenter

5382760[/snapback]

jo takk. Men akkurat dette da hva tror du? hehe eller dere da! :D

Lenke til kommentar

Sapphire hadde en kjempesuksess med Ati's 9600, 9700 og 9800 kort i allefall. Har selv Satt inn flere sapphire kort i andre pc'er også men dette har vært i pcer ment for kontorbruk. Selv har jeg et 9600xt som kjører på 506.25/330.

Jeg ville i alle fall ikke vært redd for å kjøpt et sapphire kort igjen, men har ingen erfairng med x800gt kortene

Lenke til kommentar

Jeg har i vertfall gode erfaringer med et Sapphire X700PRO-kort, så skal i vertfall ikke se bort i fra at X800-serien til Sapphire kan fungere også.

Jiraya-Senin: Jeg foreslår at du begrunner uttalelsen din. En slik uttalelse er totalt ubrukelig og unyttig.

Lenke til kommentar
Jeg har i vertfall gode erfaringer med et Sapphire X700PRO-kort, så skal i vertfall ikke se bort i fra at X800-serien til Sapphire kan fungere også.

Jiraya-Senin: Jeg foreslår at du begrunner uttalelsen din. En slik uttalelse er totalt ubrukelig og unyttig.

5383511[/snapback]

Det er virkelig sant. ;)

Lenke til kommentar

Sapphire har tatt over produksjonsdelen for ATI, har de ikke? de er jo ATi's største samarbeidspartner (eller var iallefall, til alle begynte å produsere kort med brikker fra begge produsentene).

Så jeg tviler på at sapphire er så ræva kvalitet at det gjør noe. Har selv hatt ett sapphire r9800pro i nesten 3 år uten problemer..

Lenke til kommentar

Har hatt mitt 9700pro siden det kom ut for omtrent 4år er det vel blitt nå. Og det funker som bare det enda. Har ikke hatt noen problemer med det i det hele tatt. Så tviler på at du vil kjøpe katta i sekken ved å satse på Sapphire.

Lenke til kommentar
Har hatt mitt 9700pro siden det kom ut for omtrent 4år er det vel blitt nå. Og det funker som bare det enda. Har ikke hatt noen problemer med det i det hele tatt. Så tviler på at du vil kjøpe katta i sekken ved å satse på Sapphire.

5383679[/snapback]

Litt rart, har det samma. Og det er ca tre år. Synes det har vært ganske greit men vil ha et extra trøkk. hehe ;)

Lenke til kommentar

Jeg har også hatt dette kortet i omtrent 3 år nå, jeg har vært storfornøyd hele veien jeg! Nå mangler det selvfølgelig det ekstra trøkket, fordi det er rimelig utdatert. Men Sapphire ville jeg ha gått for når jeg først skulle gått for ATI, har hørt mye bra om de og egne erfaringer er bare positive... :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234

Sapphire svikter aldri. De har kun gode kort. Kjører ATi og Sapphire i både barebonen og i servern. Stabilt og god ytelse, og har aldri hatt problemer med noen av dem. Kan trygt anbefales.

mvh

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...