MartinKS Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 (endret) Jeg har vurdert å oppgradere til et sapphire x800gt 256mb (agp ). Så da lurer jeg på om et beder kjøp da til rundt 1500kr.?? please I`m inn NEED! Endret 4. januar 2006 av MartinKS Lenke til kommentar
B.H.H Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 SÅ vidt jeg vet så har vel Sapphire gode kort Det er vel kun kjølingen og bundlen som er forskjell på kortene som er forskjellig fra andre produsenter Lenke til kommentar
MartinKS Skrevet 4. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2006 SÅ vidt jeg vet så har vel Sapphire gode kort Det er vel kun kjølingen og bundlen som er forskjell på kortene som er forskjellig fra andre produsenter 5382760[/snapback] jo takk. Men akkurat dette da hva tror du? hehe eller dere da! Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Sapphire hadde en kjempesuksess med Ati's 9600, 9700 og 9800 kort i allefall. Har selv Satt inn flere sapphire kort i andre pc'er også men dette har vært i pcer ment for kontorbruk. Selv har jeg et 9600xt som kjører på 506.25/330. Jeg ville i alle fall ikke vært redd for å kjøpt et sapphire kort igjen, men har ingen erfairng med x800gt kortene Lenke til kommentar
Jiraya-Senin Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 !!! Sapphire er ikke bra, the end!!! Lenke til kommentar
reds Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Et 6600GT kort på rundt 1500,- er vel ikke å forakte? Lenke til kommentar
gxi Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Jeg har i vertfall gode erfaringer med et Sapphire X700PRO-kort, så skal i vertfall ikke se bort i fra at X800-serien til Sapphire kan fungere også. Jiraya-Senin: Jeg foreslår at du begrunner uttalelsen din. En slik uttalelse er totalt ubrukelig og unyttig. Lenke til kommentar
MartinKS Skrevet 4. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2006 Jeg har i vertfall gode erfaringer med et Sapphire X700PRO-kort, så skal i vertfall ikke se bort i fra at X800-serien til Sapphire kan fungere også. Jiraya-Senin: Jeg foreslår at du begrunner uttalelsen din. En slik uttalelse er totalt ubrukelig og unyttig. 5383511[/snapback] Det er virkelig sant. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Sapphire har tatt over produksjonsdelen for ATI, har de ikke? de er jo ATi's største samarbeidspartner (eller var iallefall, til alle begynte å produsere kort med brikker fra begge produsentene). Så jeg tviler på at sapphire er så ræva kvalitet at det gjør noe. Har selv hatt ett sapphire r9800pro i nesten 3 år uten problemer.. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Ati har mange bra x800gt kort... Men sapphire er det dårligste kortene jeg har vært bort i... å det begynner å bli mange Er fornøyd med mitt powerColor Lenke til kommentar
MartinKS Skrevet 4. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2006 (endret) Så konklusjonen er at det kortet er greit? eller? Endret 4. januar 2006 av MartinKS Lenke til kommentar
CoolDuckie Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 ! Sapphire er ikke bra, the end! 5383495[/snapback] Sapphire er vel temmelig standard referansekort. Selv har jeg et X800 GTO Ultimate som overklokker til over 610 mhz på kjernen (standard 400 mhz- jeg har ikke turt å prøve høyere). CD Lenke til kommentar
GeCcO Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Har hatt mitt 9700pro siden det kom ut for omtrent 4år er det vel blitt nå. Og det funker som bare det enda. Har ikke hatt noen problemer med det i det hele tatt. Så tviler på at du vil kjøpe katta i sekken ved å satse på Sapphire. Lenke til kommentar
MartinKS Skrevet 4. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2006 Har hatt mitt 9700pro siden det kom ut for omtrent 4år er det vel blitt nå. Og det funker som bare det enda. Har ikke hatt noen problemer med det i det hele tatt. Så tviler på at du vil kjøpe katta i sekken ved å satse på Sapphire. 5383679[/snapback] Litt rart, har det samma. Og det er ca tre år. Synes det har vært ganske greit men vil ha et extra trøkk. hehe Lenke til kommentar
Dozer_ Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Jeg har også hatt dette kortet i omtrent 3 år nå, jeg har vært storfornøyd hele veien jeg! Nå mangler det selvfølgelig det ekstra trøkket, fordi det er rimelig utdatert. Men Sapphire ville jeg ha gått for når jeg først skulle gått for ATI, har hørt mye bra om de og egne erfaringer er bare positive... Lenke til kommentar
BUCK Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Har hatt et par Sapphire kort, og det har aldri vært noe tull med dem. Så Sapphire som merke er jeg veldig fornøyd med. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 har også god erfaring med sapphire kort, og om jeg bytter til ati igjen etterhvert, så blir det nok et sapphire kort tenker jeg. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Jeg har god erfaring med flere Sapphire-kort. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234 Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Sapphire svikter aldri. De har kun gode kort. Kjører ATi og Sapphire i både barebonen og i servern. Stabilt og god ytelse, og har aldri hatt problemer med noen av dem. Kan trygt anbefales. mvh Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 (endret) Vil ikke si sapphire er dårlig. har selv ett 9600xt og har aldri vært plaget med det.. bare viften som bråker noe sykt.. edit: skreiv sapphare Endret 5. januar 2006 av complexity Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå