Becks69 Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Hei, lurer på å oppdatere en pc - den har et asus a7v880 hovedkort, med socket a på. Finner ikke cpu'er med socket A lenger - har de et nummer slik som f.eks intel har 478? Lenke til kommentar
persistent Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Både og, hvis jeg ikke husker feil er socket A det samme som socket 462, men dessverre er nok socket A død. Du kan kanskje være heldig å finne en eller annen nettbutikk som har et restelager, men ellers er du nok henvist til bruktmarkedet. Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Du finner ubrukte socket a prosessorer på eBay. Lenke til kommentar
Becks69 Skrevet 4. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2006 ok, det var det jeg var redd for.... Da blir det nok både nytt hk og cpu. takk for hjelpen Lenke til kommentar
tvangsgreie Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Platformen har uansett blitt ganske mye forbedret fra socket A til 939. Jeg fikk litt over en dobbling i hastighet da jeg oppgraderte fra 2400+ til 3200+, og i tillegg er den mye mer klokkevillig, så i praksis har maskinen blitt 3x raskere til enkelte oppgaver (generere PAR2-filer). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå