jarle2 Skrevet 8. september 2002 Del Skrevet 8. september 2002 har flere filmer som ikke kommer frem. jeg har prøvd både power dvd, winamp3 og mediaplayer. jeg har også innstallert nimo codec pack 5 build 7. er det noe hokus pokus med den innstalleringen forresten? Lenke til kommentar
John_^ Skrevet 8. september 2002 Del Skrevet 8. september 2002 Og du har vel selfølgelig installert divx codec'en? Ellers vet jeg ikke... Har selv problemer en gang iblant, men siden det er så skjelden regner jeg med at det er filene som er defekte. Lenke til kommentar
hurst Skrevet 8. september 2002 Del Skrevet 8. september 2002 somregel virker ikke divx'er dersom du ikke har hele fila. VEt ikke om dette er tilfellet her men.. Lenke til kommentar
buskmann Skrevet 8. september 2002 Del Skrevet 8. september 2002 For å fikse ikke komplette filmer, bruk DivFix. Bruk Søk eller Google. Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 8. september 2002 Del Skrevet 8. september 2002 takk for tipset. har slitt med samme problemet mange ganger... :sad: Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. september 2002 Del Skrevet 8. september 2002 Bruk BSplayer istedet for mediaplayer da. Av en eller annen grunn greier den å spille divx-filmer WMP ikke greier. http://www.bsplayer.org Winamp3 kunne faktisk også spille filmene mediaplayer ikke takla..ingen anelse hvorfor. Lenke til kommentar
eatshorts Skrevet 8. september 2002 Del Skrevet 8. september 2002 Gå for radlight. Beste spilleren som finst. Lenke til kommentar
Ded Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 Real media player greier å spille av avi(divx) filer som ikke er komplette Lenke til kommentar
substeve Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 Det finnes et program som heter CodecViewer som leser koden for hvilken codec som man trenger for å spille av videon. Denne koden står (nesten) alltid i begynnelsen av videofila så du kan se den ved å laste filme i Wordpad, men om det er store filer er det litt kjipt og da kan kanskje CodecViewer hjelpe. Har lastet det ned selv, men har ikke fått prøvd det ennå. Får du tak i koden finner du ut hvilken codec du trenger. http://www.kryptocrew.de/snakebyte/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå