MaG-Dr.Dre Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Hey! Har sett musikkvideoen til Eminem- When I'm Gone og sånn jakke som han har på seg når han står oppe ved mikrofonen vil jeg ha! Men har et problem seff....Hvor kan jeg kjøpe noe lignende den han har? Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Kanskje prøve å finne et bedre bilde... Det der kan være hvilken som helst svart jakke (med hette?). Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 WOW! En hette-genser-jakke-ting, med forskjellig farge på innsiden og utsiden. Du kan sikkert klare å finne noe på H&M, eller kanskje Stress har noe lignende, til masse flere penger. Forresten, vi har en egen tråd om klær og lignende. Lenke til kommentar
MaG-Dr.Dre Skrevet 4. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2006 ja det er en svart hette genser som er lys inni...den har glidelås.. Lenke til kommentar
Sangha Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Ligna på en carthart jakke i sånn "dykkerstil". Hadde sånn for noen år siden. Svart på utsiden og grå inni... Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 er jo bare en klassisk hoodie da... de får du ganske billig på H&M, eller så kan du jo stikke innom div hip-hop sjapper som f.eks Stress, Grim osv ( dette er i Oslo vel og merke, men Stress har netthandel.) du kan også sjekke ut www.steez.no og se om du finner no der. Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 (endret) Kan nesten se ut som han har en grå hoodie på seg og en svart jakke utenpå... Tviler nesten på at du finner den eksakte jakka, men du finner helt sikkert noe som likner på Carlings eller HM for den saks skyld, men siden han går i typiske klær for sin musikksjanger så sjekk ut Stress, Grim, kanskje de har noe på soleservice o.l. butikker. Endret 4. januar 2006 av MorbidHamster Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 zip-hood, www.50-50.no har sikkert noen zip-hoods inne. Lenke til kommentar
Wobokel Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 ønsker du å kle deg likt som eminem? det hadde jeg aldri gjort Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 ønsker du å kle deg likt som eminem? det hadde jeg aldri gjort 5388507[/snapback] Nok en nyttig post på dette forumet, da vet alle at du ikke hadde likt å gå kledt sånn... La nå karen kle seg som han vil, og hvis han synes jakka til marshall er fet så synes han det. Din mening er nok uansett ikke ønsket. Har sjekket ut litt med en jeg kjenner som jobber på stress, han mener jakka kan være en eckö jakke som kom denne høsten og er på vei ut nå snart. den har en myk bommulshoodie sydd fast inni jakka, og koster i overkant av tusenlappen i statene. Det finnes så vidt han vet ikke eckö forhandlere i norge med denne jakka... Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Ligna på en carthart jakke i sånn "dykkerstil". Hadde sånn for noen år siden. Svart på utsiden og grå inni... 5383221[/snapback] Husker de var fete. Hvor selger de slike gensere i dag? Dykkerstilen. Det stive stoffet. Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 (endret) De solgte dem på Carlings før... aner ikke om de har dem framleis Endret 6. januar 2006 av MorbidHamster Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 De solgte dem på Carlings før... aner ikke om de har dem framleis 5391716[/snapback] Vet, men tror ikke dem selger de der lengre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå