JBlack Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Har noen av dere spilt Bloodwych på Amiga forresten? Two-player spill hvor hver person har opp til 4 karakterer (Warrior, Mage, Adventurer eller Thief) og spiller sammen for å overkomme diverse ulumskheter. Masse stasj som man kan finne rundt om kring også. Husker en kompis og jeg spilte dette VELDIG mye på Amiga'en.. Vi kunne fint sitte fra lørdags formiddag og spille gjennom hele natten og frem til morgenen dagen etter. http://www.classicgaming.com/bloodwych/ http://www.alanchapman.org/bloodwych/ 5446463[/snapback] Oh yes! Jeg og en kompis har også brukt noen timer på det spillet. Runda maaaange ganger. Kompisen min ble etter hvert så råd at han kunne tråkke gjennom labyrintene baklengs, og han visste til enhver tid nøyaktig hvor han var. Når lillebroren han spillte og satt fast, så var det bare å rope på storebror, som bare kikka seg litt rundt og trykke-trykke-trykke-trykke, så var han på rett spor igjen. Hero's Quest I-III har jeg også spillt igjennom. Jeg husker fortsatt hvor mange av tingene befant seg. Ahh, det var en fin tid... Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Jeg vet svaret på spørsmålet til bloggeren (hva som skjer med dataspill når de dør)!! Dataspill kan ikke dø Vet ikke om noen har svart det før meg, men jeg tror jeg har rett. Alt for mange her som tror dataspill lever og har følelser Lenke til kommentar
simenss Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Jeg vet svaret på spørsmålet til bloggeren (hva som skjer med dataspill når de dør)!! Dataspill kan ikke dø Vet ikke om noen har svart det før meg, men jeg tror jeg har rett. Alt for mange her som tror dataspill lever og har følelser 5527296[/snapback] Tror nok ikke det er så mange her på forumet som tror dataspill lever og har følelser, men er nok en del som har følelser knyttet til disse klassikerne. Om du er født i 91 har du neppe nådd alderen da du har begynt å mimre om barndommens opplevelser. Men tenk deg, om ti år sitter du kanskje og mimrer deg tilbake til de dagene da du satt timevis med CS eller hva det nå heter Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Det spillet som skal dø for meg i dag blir Cabela's Alaskan Adventures, håper å bli ferdig med det i kveld. Bra blogg, jeg kjenner igjen mange av følelsene du beskriver selv om jeg ikke har spilt nettopp de spillene du har. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg