fred på jord Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 iPod mini er død og Zen Micro er under press. Har miniharddisk-spillerne fortsatt livets rett? Mega Player 536 gjør et tappert forsøk. Les mer Lenke til kommentar
Magic Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 iPod mini er død? Zen Micro er under press? Mulig det er jeg som er helt på trynet, men jeg forstår ikke retorikken her... Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 At ipod mini ikke selges lengre og at zen micro ikke selger så mye som før. Tross alt den eneste fordelen hardiskspillere har er prisen, ellers er det mye bedre å kjøpe minnebasertespillere. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 (endret) 1" harddisker på 4GB er langt billigere å produsere enn 4 GiB flashminne, så prisen er absolutt en fordel for harddisk-baserte enheter. Hvis vi dobler størrelsen til 8GiB så blir også prisforskjellen doblet. Det kan bli det som får mange kunder til å godta litt større fysisk størrelse. Edit: Jeg fant akkurat prisen på Cornice sine nye 10GB 1"-disker. Den er 85 dollar per stykk når man kjøper i store kvanta. Oversatt til norske kroner blir det 558 kr per stykk. Betydelig mindre enn flash med andre ord. Edit: Flash koster i store kvanta ca 230 kr per GB. Altså rundt 4 ganger så mye per GB som denne harddisken. Endret 4. januar 2006 av Simen1 Lenke til kommentar
Zatôitchi Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 (endret) Cowon har nettopp annonser Iaudio 6 og blir den første mp3-spilleren som tar i bruk 0,85' minihardisk på antakelig 4GB. Den skal være mindre en Ipod Nano, ha en 1.3' OLED skjerm - kunne spille av film, foto, tekst og mange audio-formater i kjent Iaudio-stil. Jeg velger å tro at minihardiskene fortsatt har en framtid. Endret 4. januar 2006 av Zatôitchi Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Uff, denne spilleren fikk slakt. Glad jeg ikke kjøpte den Ser at dere nevner Sony HD5 og iPåd nano. De har jo ikke muligheten for OTG (on the go). Men det har min nyinnkjøpte iAudio X5 (som forøvrig ligger på postsentralen i Oslo). Lenke til kommentar
kristianv Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Noen som har sett radioen til denne? Lenke til kommentar
JFM Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 er det noen som vet hvordan man spiller av film på denne? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå