Fragment Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Hei! Lurer litt på pspxplay. Noen som har erfaringer med dette og hvordan det funker med firmware 2.60? Tenker mest på å laste ned spill og legge de på mem.kortet. Lenke til kommentar
Itw Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Vell for og kunne spille nedlastede spill fra minnekortet må du ha FW 1.50 og noe homebrew funker på 2.00 men ingenting funker på noe over det, bortsett fra tetris gjennom en glippe i gta spillet, men da må du ha det og:) Lenke til kommentar
Fragment Skrevet 5. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2006 Det var det jeg lurte på. For på siden reklamerer de med at alle fw-versoner er kompitable. Men jeg tenkte egentlig at dette var lureri uansett... Lenke til kommentar
Itw Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Så vidt jeg vet så er nokk det lureri, for oss over 2.00 så er det kunn tetris som funker av nedlasbare spill, gjennom gta. Også får man noen htlm baserte kill spill, men de er ikke gøy en gang.. Lenke til kommentar
spøkelset Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Denne bør legges under webshop og butikkdiskusjoner Lenke til kommentar
wilbur626 Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Hva iallverden har dette med butikkdiskusjoner å gjøre ? Lenke til kommentar
spøkelset Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Hva iallverden har dette med butikkdiskusjoner å gjøre ? 5388308[/snapback] Min feil ! Todde vedkommende refererte til en butikk som har et navn som er veldig likt. Lenke til kommentar
HCam Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Etter hva jeg har fått med meg er det en del som sier at det er kompitabelt til alle firmware versjoner.. Det er det fordi det ikke er en app i vanlig forstand, men lodes fra en fil gjennom web-browsern..div. HTML:) Lenke til kommentar
Fragment Skrevet 5. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2006 Aha. Men uansett får jeg vente. Må vel kjøpe spill på vanlig måte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå