knut Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Det har vært stille fra Allied i en stund, men det begynner nå å dukke opp stadig flere nye og innovative produkter spesielt innen Triple-play løsninger. Les mer Lenke til kommentar
ymerguer Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Beklager at ingressbildet ikke dukker opp. Vi jobber med saken - som skyldes en teknisk feil i publiseringssystemet. Lenke til kommentar
LaDdeR Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Vi fikk en switch fra de på jobb, som direkte patchinga skulle gå til i nye bygget vårt. Den var helt håpløs og konfigurere så vi kjøpte en cisco i stede. Lenke til kommentar
xcomiii Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Tripleplay boksene sine (Residental Gateway) er ihvertfall håpløse og bærer preg av at de fremdeles er på designstadiet. Lenke til kommentar
tyldum Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 (endret) Alcatels switcher er greie å konfigurere synes jeg, både med CLI og web, selv om jeg foretrekker Cisco. Men av de switchene fra Alcatel jeg har rørt har jeg ennå tilgode å møte en uten trivielle bugs i firmwaren. De er på vei og jeg tror de blir gode, men de mangler stabiliteten til Cisco. Min erfaring i allefall. [Edit: Og så var det snakk om AT, ikke Alcatel, tralalalala...] Endret 27. januar 2006 av tyldum Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå