And.rs Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 (endret) www.tv2.no/spillmagasinet "Ryktene flyr om Playstation 3 Spill ser skuffende ut, den skal være vanskelig å programmere og flere hevder den ikke kommer i år. Ryktene flyr om Playstation 3." Nå er dette bare rykter og vet ikke hvordan jeg skal forholde meg til de. Men noen her på forumet vet kansje litt mer om det? Har faktisk tenkt på det en del selv.. Med cell teknologien blir det jo kansje litt annerledes og vanskligere å lage spill? mer barnesykdommer osv? men på en annen side, når sony har jobbet litt med spillene og lærer å bruke kraften på riktig måte (bruke riktige skruer:)) tror jeg man vil se noe helt nytt innen dataspill teknologi... hva syns dere? Og forresten: er kontrollen til PS3 under redesign? leste det på samme side, men er første gang jeg hører noe om det... ... redigert: skrivefeil Endret 4. januar 2006 av ReSSaA Lenke til kommentar
stekri88 Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 (endret) Hva skal man med verdens beste spillkonsoll når ingen vil utvikle for den :!: EDIT:leifer Endret 4. januar 2006 av stekri88 Lenke til kommentar
Grums Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Det som sies gjennom anonyme utviklere og andre er ofte rein propaganda som er betalt for. Har også hørt de som sier at PS3 er enkel å utvikle for. Det samme skjedde før PS2 kom ut og du ser hvordan det gikk med den. PS3 kontrolleren tviler jeg på blir redesignet. Ingen vits å slakte den før du har prøvd den. Sony mener på at det er den kontrolleren som ligger mest riktig i hånda. Xboks 360 har ikke overbevist enda. Jeg venter å ser etter Revolution og PS3, men hvis ingen av de overbeviser så holder jeg meg til brettspill. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 PS3 kontrolleren tviler jeg på blir redesignet. Ingen vits å slakte den før du har prøvd den. Sony mener på at det er den kontrolleren som ligger mest riktig i hånda. Tror heller ikke den blir redesignet. Mange som klager på den, men jeg stoler på at Sony vet hva de driver med når det gjelder å lage god håndkontroller. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 (endret) PS3 kontrolleren skal visstnok være veldig ergonomisk korrekt - Men så skulle man jo kunne styre SCUDS med PS2 også. Tror det når jeg ser det. EDIT Endret 5. januar 2006 av dark by design Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Det som sies gjennom anonyme utviklere og andre er ofte rein propaganda som er betalt for. Stemmer . FUD heiter det, svært populært verkemiddel hyppig brukt av både Microsoft og Sony. Skumle rykter om nye konsollar bør ein ta med ei bøtte salt. Kay Lenke til kommentar
Xperia X10 Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Jeg har gode nyheter til deg! Sony har selv gått ut og sagt at disse ryktene er rene myter. Sony Playstation 3 vil bli sluppet ut i Mai 2006! Lenke til kommentar
ØysteinT Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Jeg har gode nyheter til deg! Sony har selv gått ut og sagt at disse ryktene er rene myter. Sony Playstation 3 vil bli sluppet ut i Mai 2006! 5386836[/snapback] I Japan, ja. Men når den kommer til Europa er vel heller et annet spørsmål. Øystein Lenke til kommentar
Xperia X10 Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 det tenkte jeg ikke på gitt... hvor lang tid tok det med ps2 a Lenke til kommentar
stekri88 Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 det tenkte jeg ikke på gitt... hvor lang tid tok det med ps2 a 5386869[/snapback] nesten halvt år tror jeg Lenke til kommentar
And.rs Skrevet 5. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2006 Mulig sony velger å slippe den litt tidligere på det europeiske markedet nå? Jeg tror det ville vært lurt med tanke på at de kansje vil komme med konkuranse for 360 så tidlig som mulig. Det er jo ikke så utenkelig. Japan haster jo ikke så mye pga at x360 nesten ikke blir solgt der nede... Lenke til kommentar
ØysteinT Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Mulig sony velger å slippe den litt tidligere på det europeiske markedet nå? Jeg tror det ville vært lurt med tanke på at de kansje vil komme med konkuranse for 360 så tidlig som mulig. Det er jo ikke så utenkelig. Japan haster jo ikke så mye pga at x360 nesten ikke blir solgt der nede... 5387557[/snapback] Japan er Sonys største marked, samt at Sony er japansk. De vil lansere der først garantert. Så USA og lille Europa til slutt. Øystein Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå