Gå til innhold

Hvilken kroppsdel er du mest fornøyd med?

Atomet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
HKoN-: JA jeg sier det! Han har jo bare idiotiske, unyttige tråder som forsøpler forumet! Jeg lager jo nesten ikke nye tråder lengre...

5382341[/snapback]

Jeg setter pris på ine kommentarer og skal ta dem opp til vurdering, men ikke gå mer offtopic.

Ontopic: Jeg er nok mest fornøyd med hjernen min. Dere tenker kun på utseendet her folk, men for meg som et selvstendig individ handler livet om så mye mer enn bare det ytre. Vi er nødt til å respektere hverandre uansett om man har en stygg eller pen tå. Det at Bundy sin fot ikke er så attraktiv gjør han ikke mindre verdt.

EDIT: Men av det ytre er jeg mest fornøyd med høyden min.EDIT: det er jo ikke en kropsdel da, menmen

Endret av Atomet
Lenke til kommentar
Fiint. >.< Spar leksjonene i moral.

5382392[/snapback]

Jeg er veldig moralsk, og tenkte bare at jeg skulle dele mine synspunkter med dere her på det flotte forumet! Jeg kan spare meg hvis jeg vil, men du kan ikke tvinge meg, for hjertet mitt er fritt!

Lenke til kommentar

Det går med denne som med google leken, hvordan man tygger maten og hvor mange bamser man har på rommet.

Spiker, hammer, kjetting m.m benyttes til å barrikadere denne godt.

Legges til i listen av "finurlige men akk så meningsløse temaer å starte poll om" listen min, så får vi se hva tiden byr på.

Hvem skal vokte denne mon tro? Tror vi tar han her:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...