Gå til innhold

Hjelp;PDA til rimelig pris?

praki

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg er for tiden på utkikk etter en PDA... Siden jeg ikke har hatt PDA før så treng jeg litt hjelp med å velge en rimelig god PDA..Det jeg ønsker er som følgende:

Veldig god prosessor

god minnekap(minst 128 mb)

mulighet for avspilling av video og mp3(divx??)

god batterikapasitet

kamera...

Hvis det er noen som kan hjelpe meg hadde d vært kjempebra:)

Endret av praki
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei takk for svaret... Rundt 4 tusen kroner kan jeg leve med...kan ikke ha en altfor dyr PDA.. Primært skal den brukes til å kjøre isiloprogrammer som felleskatalog, og andre medisinske e bøker... ellers kunne jeg tenkt å ha den som en mediaavspiller ved reiser og slikt... Jeg tenkte enten på HP 4700 eller qtek 9100....Hva syns du om disse to...Er det noen som du kunne anbefalt...??

Takk:)

hilsen praki

hvor mye ønsker du å betale? kjekt å ha en øvre grense å gå etter =) og hva skal den primært brukes til?

5418378[/snapback]

Lenke til kommentar

Hei moskus.....

Ok...så kan du fortel litt mer om qtek 9100?? Er den bra til å spille av video som divx osv? Ka som fulgte med den på kjøpet? Naturligvis er den nok en kjempetelefon og veldig bra til skrive og leseprogrammer..men det var med det mediavspilling jeg var litt i tvil..Vil bare kjøpe en PDA som takler det meste bra:) Ellers tenkte jeg å kjøpe den via tele2 abb....så da er det jo greit..:)

Takk for svaret:)

hilsen Praki

Lenke til kommentar

Kjøpte den selv med Tele2 abbonement hos Siba, billigere får du den ikke så vidt jeg vet. ;)

Hvis man ikke bruker Media Player som følger med men heller bruker f.eks. TCPMP (som jeg gjør) spiller den stort sett alt i DivX og Xvid (har jeg hørt). Det går riktignok ut over batteriet, men hva annet kan man forvente. ;) Bare husk å stikk innom Clas Ohlson og kjøp en 2.5mm til 3.5mm jack-omformer.

Har ikke brukt den så mye til media selv, ettersom jeg har en Archos AV400 til det formålet. Men Qtek'en (eller egentlig TCPMP) er faktisk mindre grinete når det gjelder formater og codec'er.

I pakken får du:

- lader (selvfølgelig)

- ekstra penn (i tillegg til den som står i enheten)

- Stero headsett/handsfree med 2.5 mm plugg

- USB-kabel til synkronisering

Det følger ikke med minnekort (mini-SD), så kjøp det med en gang. Jo større jo bedre. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...