norseson Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Hei, Kva er ambefalte sider å kjøpe slikt på? Har sett rundt på det meste, men eg vil ha ei side med bode filmer og spel. www.play.com har godt utvalg, men eg kommer garantert over toll grensen. Så viss dere har nokon bra norske sider så ville det vert flott. mvh Lenke til kommentar
Akky Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 jeg har bestilt på www.playx.no Synes de har bra utvalg, selv om de er fra Danmark så sender de filmer + spill med klistremerke ferdig tollklarert kr 199 (selv om spillene koster 350-400kr) Lenke til kommentar
-ELK- Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Jeg ville ikke handlet på playx.no, siden jeg har dårlig erfaring med de selv. Bestilte vare, forhåndsbetalte den, og har den enda ikke i dag, en måned senere etter bestilling. De lovet 10 dagers levering. Dessuten har de dårlig kundeservice, og har oversett mange av mine mails. Lenke til kommentar
Itw Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Bruker både qxl.no og ebay.com er veldig greie og billige plasser og handle:) Kjøpte 2gb memory stick pro duo til 800kr (ebay) merket some gave, slipper da toll. Spill helt nye fra kr 289 på qxl.no og mye annet stuff til psp'n min på ebay til ca 60kr ferdig levert:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå