Gå til innhold

Norges Forsvars Bataljon Søker Medlemer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vel det er di av oss som tar dette som et spill og ikke så seriøst som andre gjør. Jeg var i en guild med over 300 medlemer og dem som styrte trodde WOW var jobben dems og var så seriøse at en kunne ikke anet en å le av dem.

Det er et spill en kan gjøre hva en vil og kalle seg hva en vil, dem som ikke viser respekt ved at dem ikke liker navnet er somregel mennesker en ikke vil spille med uansett så det går meget bra ;)

5387029[/snapback]

Det er et rollespill, og nei, du kan ikke gjøre hva du vil eller kalle deg hva du vil. Bare syns at blizzard ikke er strengere med å håndheve reglene. Men det er vel hva de får igjen for å lage spill som er populær blant fjortisgenerasjonen. Skulle gjerne sett at de tvangsbyttet navn på guilds som "heroes of the czech republic", "hordes of holland" , "russian elites", og alle tåpelige idiotnavn man skal komme borti.

5387061[/snapback]

Å joda, det er nettopp det du kan på servere utenom rp servere. Det virker hvertfall slik, og jeg personligt misliker sterk tøysenavn på guildes og characters. Fatter ikke hvordan folk klarer å spille en person med et navn som feks Killerfromhell. MEn ja..det er jo bare et spill, og man skal ikke ta ting for seriøst, men det blir bare useriøst og tullite, og jeg spiller heller css viss jeg vil tulle og slikt. Derfor er rp server \o/ Selv om det ikke er mye bedre, men det er litt bedre, har en kompiss der, som måtte skifte navn, å da var jeg glad :D Men han sjiftet på en av bokstavene å kjørte i vei igjen :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...