LarZen Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 (endret) Vi er en liten norsk guild på Shadowsong som vil gjerne ha nye medlemer. Vi er en casualplayers guild men spiller nok mere en gjennomsnittet. Medlemene er fra 20år og oppover til 50år men vi tar alle aldere så lenge folk oppfører seg og forstår at dette er voksne folk dem spiller med. Som sagt så er vi en liten guild og har ingen mål om å bli store men ha en gjeng mennesker som er koselig å spille sammens med. Ta kontakt med Zyrax ingame. EDIT: Vi er på Alliance siden Endret 4. januar 2006 av _LarZen_ Lenke til kommentar
kårekårelimihåret Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Vi er en liten norsk guild på Shadowsong som vil gjerne ha nye medlemer. Vi er en casualplayers guild men spiller nok mere en gjennomsnittet. Medlemene er fra 20år og oppover til 50år men vi tar alle aldere så lenge folk oppfører seg og forstår at dette er voksne folk dem spiller med. Som sagt så er vi en liten guild og har ingen mål om å bli store men ha en gjeng mennesker som er koselig å spille sammens med. Ta kontakt med Zyrax ingame. 5381732[/snapback] Dere bør i det minste ikke ha skrivefeil i guildnavnet. "Norges forsvarsbataljon" ville nok vært mer riktig. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 jeg håper virkelig dere ikke har referanser til "norsk" i guildname ingame.. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 4. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2006 jeg håper virkelig dere ikke har referanser til "norsk" i guildname ingame.. 5381751[/snapback] Som utrolig mange andre guilds på den realmen så har vi det jo.Dem slår ikke noe hardt ned på det ser det ut som på Shadowsong. Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Du har jo ONH (Onde Norske Helter) på Ragnaros-servern Fet navn synes jeg. Men skulle gjerne sett det navnet på RP servern hvr main'en min er. Hehe Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Likte ikke navnet, men det er vel opp til dere. Personlig ville jeg hatt et navn på engelsk, selv om dere skal ha norske spillere. Jeg må også inrømme at jeg ikke ser gleden av å være med i et helnorskt guild. Hvorfor er det så flott? Mr.Jenssen fikk nå minuspoeng av meg. OHN og UHN = :/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Hvorfor ha engelsk navn når du forhåpentligvis er stolt Normann? Samme hva andre synes. "OMwg, i Doent liek thaat naem, I cant reed it!" Lenke til kommentar
N* Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Du har jo ONH (Onde Norske Helter) på Ragnaros-servern Fet navn synes jeg. Men skulle gjerne sett det navnet på RP servern hvr main'en min er. Hehe 5382117[/snapback] Er du med i ONH? Det er jeg. Bendulf heter jeg ingame. Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Personlig syntes jeg bare det er kult med norskt navn på et guild. Hva så om ikke "under-menneskene" (dem som ikke snakker norsk hihi) forstår det. Russere og folk fra andre land skriver ofte et par strofer på sitt landsmål i general chat, men det plager jo ikke meg av den grunn. Var det ment at jeg skulle kunne forstå det hadde dem skrevet på engelsk. Værre er det ikke! I min guild (som er svensk) skriver vi av og til på norsk for enkelthets skyld..når vi bare skal si noe kjapt til en norsk kamerat. Ingen plages med dette. vi må være åpne for andre kulturers særegenheter og ikke la alt være så internasjonalt. Stå på! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 det har ikke med at det skal være internasjonalt, men at det skal være "Warcraftsk" Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 4. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2006 det har ikke med at det skal være internasjonalt, men at det skal være "Warcraftsk" 5383223[/snapback] På en RP server ja, men på en PvE eller PvP server så er ikke det så viktig. Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 La oss holde flaming av guildnavn borte fra denne posten? Lenke til kommentar
likferd Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 det har ikke med at det skal være internasjonalt, men at det skal være "Warcraftsk" 5383223[/snapback] På en RP server ja, men på en PvE eller PvP server så er ikke det så viktig. 5383687[/snapback] WoW blir ikke CS uansett hvilken server du spiller på. Det er faktisk et rollespill, og guildnavn som "norwegian nabbs lololol" fører ikke akkurat til respekt hos andre spillere. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 5. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2006 Vel det er di av oss som tar dette som et spill og ikke så seriøst som andre gjør. Jeg var i en guild med over 300 medlemer og dem som styrte trodde WOW var jobben dems og var så seriøse at en kunne ikke anet en å le av dem. Det er et spill en kan gjøre hva en vil og kalle seg hva en vil, dem som ikke viser respekt ved at dem ikke liker navnet er somregel mennesker en ikke vil spille med uansett så det går meget bra Lenke til kommentar
Walts Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 (endret) Er du med i ONH? Det er jeg. Bendulf heter jeg ingame. 5382657[/snapback] Kanskje jeg har drept deg før ^^ hvilken lvl er de i ONH? og hvilken lvl er du ? Endret 5. januar 2006 av djrabbit88 Lenke til kommentar
likferd Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Vel det er di av oss som tar dette som et spill og ikke så seriøst som andre gjør. Jeg var i en guild med over 300 medlemer og dem som styrte trodde WOW var jobben dems og var så seriøse at en kunne ikke anet en å le av dem. Det er et spill en kan gjøre hva en vil og kalle seg hva en vil, dem som ikke viser respekt ved at dem ikke liker navnet er somregel mennesker en ikke vil spille med uansett så det går meget bra 5387029[/snapback] Det er et rollespill, og nei, du kan ikke gjøre hva du vil eller kalle deg hva du vil. Bare syns at blizzard ikke er strengere med å håndheve reglene. Men det er vel hva de får igjen for å lage spill som er populær blant fjortisgenerasjonen. Skulle gjerne sett at de tvangsbyttet navn på guilds som "heroes of the czech republic", "hordes of holland" , "russian elites", og alle tåpelige idiotnavn man skal komme borti. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 5. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2006 Vel det er di av oss som tar dette som et spill og ikke så seriøst som andre gjør. Jeg var i en guild med over 300 medlemer og dem som styrte trodde WOW var jobben dems og var så seriøse at en kunne ikke anet en å le av dem. Det er et spill en kan gjøre hva en vil og kalle seg hva en vil, dem som ikke viser respekt ved at dem ikke liker navnet er somregel mennesker en ikke vil spille med uansett så det går meget bra 5387029[/snapback] Det er et rollespill, og nei, du kan ikke gjøre hva du vil eller kalle deg hva du vil. Bare syns at blizzard ikke er strengere med å håndheve reglene. Men det er vel hva de får igjen for å lage spill som er populær blant fjortisgenerasjonen. Skulle gjerne sett at de tvangsbyttet navn på guilds som "heroes of the czech republic", "hordes of holland" , "russian elites", og alle tåpelige idiotnavn man skal komme borti. 5387061[/snapback] WOW er nok populært blandt fjortisene men også av voksne folk som aldri har spillt slike spill. Om du har lest oppover så i min lille guild så er det folk helt opp i 50år som spiller. Er skummelt mange år siden jeg var en fjortis også..... Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 (endret) Vel det er di av oss som tar dette som et spill og ikke så seriøst som andre gjør. Jeg var i en guild med over 300 medlemer og dem som styrte trodde WOW var jobben dems og var så seriøse at en kunne ikke anet en å le av dem. Det er et spill en kan gjøre hva en vil og kalle seg hva en vil, dem som ikke viser respekt ved at dem ikke liker navnet er somregel mennesker en ikke vil spille med uansett så det går meget bra 5387029[/snapback] Det er et rollespill, og nei, du kan ikke gjøre hva du vil eller kalle deg hva du vil. Bare syns at blizzard ikke er strengere med å håndheve reglene. Men det er vel hva de får igjen for å lage spill som er populær blant fjortisgenerasjonen. Skulle gjerne sett at de tvangsbyttet navn på guilds som "heroes of the czech republic", "hordes of holland" , "russian elites", og alle tåpelige idiotnavn man skal komme borti. 5387061[/snapback] Sett mange sykere navn skal jeg love deg.. Som david hasselhoff, lollers.. osv.. men who cares liksom? edit: jeg bryr meg vertfall ikke va som står under et nick på en fyr. Endret 5. januar 2006 av geedoo Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 (endret) Nei hva folk kaller seg har aldri betyd noe for meg heller. Syntes det er morsomt når jeg ser noen som løper rundt og heter f.eks slåmegihjel (selv om man ikke kan bruke bokstaven å hihih). Selv liker jeg ofte navn som gjennspeiler litt av classen man har valgt. Mitt eget nick er en blanding av en fantasy figur og samtidig linket til den tyske oversettelsen av ordet SS under krigen. Ikke pga at jeg står for noe som helst av det nazisvina gjorde, men fordi jeg mener at nettopp ss-styrkene var dem dyktigste soldatene under hele krigen (da som en samlet militær enhet) og jeg spiller jo nettopp en kriger. Endret 5. januar 2006 av gamer73 Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Bryr du deg ikke om navn ? Regner med du har set LEEEEROY, som alle andre. Guilden der heter PALS4LIFE, hadde du joina en sånn guild ? Ikke jeg. Norges Fosvars Bataljon er ikke ille, men det høres ut som battlefield Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå