cybervision_ Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Jeg er på utkikk etter ny ekstern HD som følge av nært forstående overgang til MAC, samt lite plass til forskjellig ting og tang. Er det Lacie 250 gig som gjelder eller er det andre alternativer dere vil anbefale foran den? Design teller litt også, vil ikke ha no flashy greier. Lenke til kommentar
Jonacatt Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Hallo Lacie er et merke du kan stole på. Jeg har det og har aldri hatt noe problem med det. Kjenner mange som er fornøyd. Kjøp en med firewire og usb utgang på. Kjekt å ha. Hvis du skal han noe fancy, hvis det var mac du kjørte, så se her: http://www.transintl.com/store/minig.cfm Mvh Jonathan Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Ja! LaCie er helt topp! Eg har ein 250GB som fungerer supert. Det var berre å plugge i, og vips så var den der det spørst så klart om kor stor du hadde tenkt på da Men eg kan på det varmeste anbefalle LaCie P3 250GB Usb.2.0 Der kjøpte eg den Du kan sikkertfinne billigere og Lykke til Lenke til kommentar
cybervision_ Skrevet 5. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2006 Ok, godt å høre, var bare en del misfornøyde kommentarer i prisguiden her... Har ikke MAC, men når intelbookene kommer..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå