cybervision_ Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Har en P4 pc med en WD harddisk. Når den starter så får jeg beskjed om at "smart failure has detected an error. Disk failure may be imminent". Da trykker jeg F1 og maskinen starter som bare det. Har vært slik i et halvt år nå. Men nå begynner jeg å få en del feil og slikt på maskina. Er det bombesikkert at det er HD som er litt ødelagt, eller kan det være noe annet? Har prøvd å innstallere XP på nytt, hjalp litt ei kort stund. Lenke til kommentar
HAG Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Prøv WD sitt disk-tool, finn et som passer her et av disse burde kunne analysere disken på en "fornuftig" måte. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Det virker *ganske* sannsynlig at disken er på vei til de evige jaktmarker, men bytt kabelen bare for å sjekke. "Hett" tips: WD er ikke de diskene som er mest glade i varme... Lenke til kommentar
cybervision_ Skrevet 4. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2006 Maskina er nokså lowend og står i et kaldt rom, tviler på at varme har noe å si. Har prøvd med forskjellige kabler. Skal prøve det verktøyet! Lenke til kommentar
cybervision_ Skrevet 4. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2006 I WD verktøyet fikk jeg smart feil, og feil på noe som hette Raw Read Error. Ringte komplett og de mente at den nok var på refrenget før siste vers. Får ta å sende den inn igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå