lars_e Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Hei! Har fått meg en Maxtor 200GB DiamondMAX 10 SATA disk, men Windows XP finner den ikke. Eller, den finner den ny hardware og jeg får installert SATA drivere, men jeg får ikke disken lista opp i Windows Explorer. Disken står lista opp i Device Manager (Maxtor 6 L200M0 SCSI Disk Drive står det). Har ett Gigabyte GA-7NNXP hovedkort og bruker SATA kontrolleren på kortet (Silicon Image sil3112A controller ). Windows ligger på en IDE disk, så SATA disken skal kun brukes til lagrinsplass og ikke som systemdisk. Noen tips på hva jeg kan prøve? Lenke til kommentar
Iceythe Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Hei. Har du partisjonert og formatert den via Diskbehandling? Høyreklikk Min Datamaskin > Behandle > Diskbehandling Lenke til kommentar
lars_e Skrevet 4. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2006 Haha, at det er mulig å glemme noe slik! Flaut! Lenke til kommentar
Iceythe Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Slapp helt av. Jeg og mange, mange andre har vært der vi også! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå